Hop til indhold
Soy

Kayly i Vejle.

Recommended Posts

 

Jeg har læst en del i dette forum om Kayly, så da min vej faldt forbi forleden dag, var det oplagt, at jeg gerne ville lægge krop til hendes talenter. Døren blev åbnet af den ældre thai, som viste mig ind i et rum med en massagebriks. Jeg havde læst om den ældre, så jeg understregede, at jeg havde bestilt tid med Kayly selv. Og lige der kom jeg vist til at fornærme damen, så jeg måtte undskylde og rose hende for at gøre rummet klart.

Ingen grund til at starte ud med en dårlig stemning i butikken.

Og jeg kan lige så godt sige det som det er: Jeg blev skuffet, da Kayly trådte ind i rummet. Hun var lige en kende for buttet og med lidt for meget makeup efter min smag.

Nå op på briksen og massagen blev sat i gang. Ikke en massage der har givet diplom på et eneste massageinstitut i Thailand.

Men - men - men

Mens jeg fik den såkaldte massage foldede Kayly et brag af en personlighed ud. Hold nu op hvor hun er dejlig at tilbringe en times tid sammen med. Sjov. Berøringsvenlig og når det kommer til ekstra er hun helt anderledes professionel.

Og nærværende.

Jeg vil ikke beskrive det mere indgående, men det endte med at være en oplevelse til ug med kryds og slange.

Så det, der startede med et turnoff for mig, ender med at resultere i en stor, stor anbefaling.

JEG kommer derhen igen.

 

/Soi

Redigeret af Soi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er meget enig

hun er mere buttet end jeg regnede med, men hendes væsen er fantastisk. Syntes hendes pRis er høj, men fik den handlet ok ned og fik et super BJ hvor hun slugte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan ikke være mere enig Soi   -    Kayly er et livsstykke - og jeg tror faktisk at hun kan lide sit arbejde. En skøn, glad, frisk og humoristisk pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er meget enig

hun er mere buttet end jeg regnede med, men hendes væsen er fantastisk. Syntes hendes pRis er høj, men fik den handlet ok ned og fik et super BJ hvor hun slugte

Hej hvaf fik du det  ned i, gerne PM, tak på forhånd 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kayly er super sød ingen tvivl om det, og hun sutter fantastisk, men når det er sagt så følte jeg mig aligevel en smule snydt sidste gang jeg var der. Jeg har besøgt bixen et par gange før men det har begge gange været med den anden, og hver gang til standard pris for fuld pakke til 1000,-. Sidste gang var det så Kayly selv der tog imod hun forlangte 1500,- for fuld pakke, jeg havde kun 1000,- hun gik ned i 1200,- men jeg havde rent faktisk kun 1000,- på mig så efter megen forhandling frem og tilbage endte det med 1000,- for body2body og mega fransk. Fint nok, men det var bare lige på og hårdt ingen massage en smulle body2body og så ellers megafrask, alt i alt tog det nok 25 min inkl. forhandling om pris, så selv om hun er god syntes jeg måske nok at 1000,- for 15-20 min megafransk er lige i overkanten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplevede hende for et stykke tid siden, jeg prøvede ikke at prutte prisen, som var 1500. Men blev også til 2 udløsninger og 5 kvarter på briksen, i alle mulige og umulige stillinger, til sidst løb hendes mascara, ned af kinderne på hende, så både hende og jeg fik varmen, en super oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har for nyligt været forbi Kayly, med hende selv.

Smilende, smuk og sød pige hele vejen igennem.

Rigtig, rigtig god og hård massage, som virkede gennemtænkt, ikke bare lige trykken hist og pist.

Da spørgsmålet om ekstra ydelser kom, kom priserne 600hj, 1000bj og 1500 fuld pakke i spil. Og de var absolutte! Hvis der ikke blev betalt det, ville der bare blive skåret på tiden og seancen sluttet umildbart efter udløsning.

Nå, der blev foretaget et valg, som jeg egentlig var godt tilfreds med bagefter.

Stedet - nydeligt og rent, men placeringen ud til en meget befærdet vej er ikke just optimal.

Kayly - WOW

Men... priserne trækker meget ned i den sammenhæng, da det på trods af god service ligger et stykke over hvad der ellers bliver tilbudt i samme by, og i nogle tilfælde også af samme kvalitet.

 

Gentagelsesfare - tjoe, det tror jeg, men skal lige have penge i pungen igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var i vejle i dag.

Havde læst om hende her.

Ringede til hende om en tid. kl. 10.00 det var ok. dagens første kunde.

Så var hum måske mere oplagt.

Hun var klædt i lille top og korte bukser.

Uden sminke, ny badet, håret var stadig vådt.

Hun er faktisk køn uden sminke.

mødte op! jeg var kun lige kommet 1 fod ind dag hun tog sin hånd i mit skridt!!!!

sagde velkommen og hvad jeg havde lyst til. og grinede.

jeg sagde massage med det hele.

Blev vist ind i rummet,

lagde mig på maven ventede spændt, hvad der nu skulle ske.

Hun kom ind snakkede hvad jeg ville have og sagde massage og det hele.

ok sagde hun.

Hun smurte lidt olie på ryggen efter 30 sek var hendes hånd allerede ved lille mand.

Det var tydeligt at hun ikke gad massage.

Det var den massage.

Jeg vendte mig om med det samme,

tog på hendes bryster, uha hun gik et skridt tilbage, vi skulle lige være enig om pris.

Det blev vi hurtig.

Så smed hun tøjet og  i gang med blow, hun kan bare sutte uden hat.

Herefter sex i mange positioner. 69 mm, det kan hun godt lide, også jeg.

til sidst fik hun ladningen der hvor vi gerne vil aflevere den.

det var ikke så ringe, som en jyde kan sige.

Jeg kan normalt kun 1 gang.

Så tøjet kom på igen, fik en kop kaffe sammen med hende, masser af snak, set foto af børn,

og hendes hjælper når hun har brug for det.

Hun er bare til fis og ballade, man skulle tro at vi havde kendt hende i mange år.

Så tog hun en nissehat på og tog et billed af os sammen, til annoncelight haha, sagde hun

Det var en god oplevelse.

Hun snakkede om en dobbelt med veninden næste gang, hvordan det skulle ske.

1 på hoved den anden ovenpå mm, det tændte hende at snakke om.

nå om jeg vil køre fra Holstebro til Vejle for at møde hende igen.

Det vil jeg, måske med 2 piger, prisen er til at tale om.

Pigen, stedet,pris, 10

kan anbefales

næste gang vil jeg have lidt massage også

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...