Hop til indhold
Draco2000

Ananda i Vejle, underligt besøg

Recommended Posts

Jeg har været på besøg en 4 gange nu. 

Jeg er just kommet hjem fra mit 4. besøg, og det blev så det sidste. 

Under mit første besøg fik jeg massage af hende i den sorte kjole på deres hjemmeside: http://www.hosananda.dk/, som jeg går ud fra er ejeren. Det var rigtig, rigtig godt.

De to andre gange har det (desværre) været en dame med kortere hår, der ikke er noget billede af på siden. Jeg synes ikke, hun masserer lige så godt. Hun bruger lidt for meget olie, og hun har en vane med køre hænderne rundt over hele ryggen uden at trykke på nogle muskler. Og en af gangene, når jeg har ligget på ryggen, har hun givet sig til i et par minutter at køre hænderne rundt på min mave (hvilket hun også gjorde i dag). Der er ingen ekstra ydelser, og det er ikke noget, jeg har besøgt stedet for, så det er ikke manglen på dem, der er problemet. 

Og når hun har masseret to gange, ville jeg gerne prøve noget nyt.

 

I dag ville jeg prøve at få massage af hende i den lyse kjole på deres hjemmeside, men hun er der ikke om søndagen.

Edit: Jeg tror, jeg fik husket forkert i telefonen og fortalt dem, at jeg havde fået massage af hende i den lyse kjole før. Det ændrer nu ikke på, at jeg gerne ville have massage af hende i dag.

Nåh, jeg havde monsterømme skuldermuskler og tager afsted. Forhåbentlig kan ejeren træde til. Da jeg kommer ind på stedet, får jeg at vide, at hende den korthårede ville massere i 30 minutter, hvorefter ejeren så ville tage de sidste 30 minutter. Og lige i starten af massagen kommer hun ind og hilser på, og går så hurtigt ud igen. Den første halve time går fint nok, og hun trykkede godt på de ømme skuldermuskler.

Men da jeg kigger på uret, og der er gået 30 minutter, kommer ejeren ikke ind og tager over, som jeg blev lovet. Jeg spørger hvorfor, og massøren går ud og tjekker. Hun kommer hurtigt tilbage: Ejeren sov.

Hvaffornnoget?

Hun lovede at tage over de sidste 30 minutter, og så ligger hun sig i stedet og tager en skaber - kl. 13:30 en søndag eftermiddag, mens der er en kunde, hun skulle massere.

Jeg gider ikke brokke mig, og min nuværende massør gør tiden færdig. Da jeg kommer ud fra rummet og skal betale, ligger hun stadig med ryggen til på sofaen. Ikke noget med "undskyld jeg sov" eller noget.

Jeg får et hurtigt "tak fordi du kom" på vej ud af døren, som jeg ikke gad reagere på.

Nu skal jeg så finde et nyt sted, hvor de ikke ligger sig til at sove i stedet for at betjene deres kunder.

Redigeret af Draco2000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej til jer alle!

Jeg har haft åbent siden september 2013. Lige nu har jeg klinikker. Ananda, Nørrebro 29, 7100 Vejle www.hosananda.dk og min nye klinik Alinya (Jasmin) Vesterbrogade 29c, 7100 Vejle. www.Alinya.dk. 

Siden jeg åbnede for to år siden er det kun gået fremad. Jeg har mange gæster i mine klinikker. Både mænd, kvinder og par massage. Lige er vi 4 fire massører. Vi har hver vores teknikker. Mange kunder har deres favorit massør og booker derfor hos den de bedst kan lide. 

Hver dag kommer der gæster som forventer unge piger med store bryster, højhælede sko og sexet tøj. Det er ikke det I får hos os. Vi har søde venlige massører som vil gøre hvad de kan for at vores gæster får en god oplevelse hos os.

Så derfor kære Draco2000

Jeg kan stadig huske fra dit sidste besøg. Men jeg kan ikke huske at du sagde noget om hvem du gerne ville have til at give dig massage, eller hvilken massage du ville have. Du sagde ingenting da du kom, ikke engang et lille smil. Jeg troede det var lige meget hvem der gav dig massage og derfor blev det min søster der gav dig massage. Normalt fortæller gæsterne hvad de vil have og hvem de vil have, når kommer i klinikken eller ringer og bestiller. 

Jeg er glad for du syntes jeg er en god massør og samtidig er jeg ked af jeg ikke vidste du ventede at få massage af mig.

Vi prøver, hverdag at gøre vores bedste for at betjene vores gæster bedst muligt. Vi kan ikke altid gøre alle tilfredse, men vi vil altid gøre det bedste vi kan for at tilfredsstille vores gæster.

En stor tak til alle vores kunder.

Ananda (WI)

Ps: For af undgå at i kommer i mens vi er optaget er at ringe mindst en halv time før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...