petersmil6 17 Skrevet 1. August, 2015 HejLige en anmeldelse af denne FKK klub. Jeg har været der idag og det er meget fine lokaler, som ligger tæt på Hamborg centrum.Lokalerne er større end Atmos og Harmony og flot udsmykket. Pigerne er flotte og meget venlige som hos Atmos og Harmony.Jeg var på rum med Denisa fra Rumænien ( tidl arbejdet hos Atmos) og hun gav en super betjening til 60 Euro. Derefter Mariafra Albanien ( 32 år) som gav kæresteoplevelse for 80 Euro og til sidst Linsey fra Tyskland som ikke kyssede, men ellers finbetjening. Kan absolut anbefale denne Fkk klub, hvor indgang var 65 Euro selvom den er lidt dyrere end Harmony.Peter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. August, 2015 Hvor mange piger var der ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
petersmil6 17 Skrevet 2. August, 2015 Jeg var der lørdag fra kl 12 til 15.30 og i starten var der 4-5 piger og senere ca 8-9 ! Gæste antallet var ca det samme . Peter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg