Hop til indhold

Nika odense 33 årig blondine (den ene søster)

Featured Replies

Skrevet

Fik idag besøgt denne herlighed...

http://www.annoncelight.dk/showad/189057                                                 

Ankom til adressen og fik en sms et par sekunder efter med etage og nummer. Stedet er rimelig diskret i en stor boligblok..

Nika åbnede døren og stod i en pikant kjole og høje hæle. Blev budt ind og hun hørte om jeg ville have et bad inden. Bestilte 1 time til 1400 gfe... Skulle til at smide tøjet, men inden da  var hendes tunge allerede i min mund og så var vi ellers i gang. 

Længe har jeg ikke været så forpustet efter en time i hendes dejlige selskab. Puha siger jeg bare.  Hun snakker dog ikke dansk, men fint engelsk. 

Klart anbefaling herfra... :-) 

Redigeret af Longguy

Skrevet

Fik idag besøgt denne herlighed...

http://www.annoncelight.dk/showad/189057                                                 

Ankom til adressen og fik en sms et par sekunder efter med etage og nummer. Stedet er rimelig diskret i en stor boligblok..

Nika åbnede døren og stod i en pikant kjole og høje hæle. Blev budt ind og hun hørte om jeg ville have et bad inden. Bestilte 1 time til 1400 gfe... Skulle til at smide tøjet, men inden da  var hendes tunge allerede i min mund og så var vi ellers i gang. 

Længe har jeg ikke været så forpustet efter en time i hendes dejlige selskab. Puha siger jeg bare.  Hun snakker dog ikke dansk, men fint engelsk. 

Klart anbefaling herfra... :-) 

Link virker ikke!!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.