Hop til indhold
Sømanden

Helt ung sort pige i Århus - taler dansk

Recommended Posts

Jeg har nu et par gange haft fornøjlsen af hende her:  http://side6.dk/resultatside/?q=sheilamoon   

hun taler flydende dansk og har et ret kønt ansigt af en sort pige. Gode bryster og sutter godt. Hun er dejlig fræk og nærværende under akten og nyder tydeligvis at blive slikket godt og grundigt for hun blir rigtig godt våd. Brystvorterne er helt sorte og strutter godt. Klart den kønneste neger jeg har prøvet. Alder 23 og højde 160 og vægt 60 passer men jeg tror billederne er taget for 4-5kilo siden men de ekstra kilo sidder godt fordelt med nogle rigtig gode faste lårbasser og en dejlig stram dyb fisse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

God anmeldelse sømanden, kort og godt om pigen fede fotos ja man får sgu lyst til at hoppe på hende.

Knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tvivler på det er hende på billederne da hun har en anderledes kropsbygning og noget anderledes hår end det på de billeder.

Hun har nogle ekstra kilo omkring hofter og mave, men det er godt fordelt, som der også bliver sagt, hun er aktiv og nærværende..hun er et besøg værd synes jeg...hun er her vist hver uge fredag og lørdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tvivler på det er hende på billederne da hun har en anderledes kropsbygning og noget anderledes hår end det på de billeder.

Hun har nogle ekstra kilo omkring hofter og mave, men det er godt fordelt, som der også bliver sagt, hun er aktiv og nærværende..hun er et besøg værd synes jeg...hun er her vist hver uge fredag og lørdag.

helt enig … tror fotos er af en anden…..

MEN hun er super sød… og man får noget for sine penge ...

hun har en god evne til at få dig til at føle, at hun har savnet dig(selvom man lige har mødt hende :) ) og hun er dér sammen med dig lige nu…. så man har en god fornemmelse af, at der ikke er travlt med at få dig gjort færdig, så den næste kan komme til !!! ;)

så spørgsmålet er vel ….

om man vil ha en perfect 10 model… som er primadonna og er en total starfish …. (;) hehe hvor man så lige finder sådan en perfect 10 working girl i danmark ? )

eller 

en 7,5 som er sød, indlevende primus motor, hvor du har dejligt bagefter ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...