gerog 9289 Skrevet 1. August, 2015 Er jeg alt for ærlig i min dating profil tekst?Eller skal jeg prale noget mere? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 1. August, 2015 Jeg syntes, umiddelbart du er lidt FOR tilbageholdende, men det er nok bare mig? hahahah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 1. August, 2015 Er jeg alt for ærlig i min dating profil tekst?Eller skal jeg prale noget mere? Kære Gerognæ - du er ikke alt for ærlig, den taler sit sande jeg om dig - - alt du er totalt gal i begge hovedernæ - pral du bare noget mere - jo mere gal fremstår du og med en snothas alder på kun 24 år, er du endnu ikke tør bag ørene, og du er en perkerknægt med følgende mentalitet . " - maj stoor pæk - maj kom og knæp dæg"Sådan en tekst giver iiiiingen fisseJeg håber så sandelig du kan tåle min sarkasme Mange hilsnerNyder livet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 5. August, 2015 Kære Gerognæ - du er ikke alt for ærlig, den taler sit sande jeg om dig - - alt du er totalt gal i begge hovedernæ - pral du bare noget mere - jo mere gal fremstår du og med en snothas alder på kun 24 år, er du endnu ikke tør bag ørene, og du er en perkerknægt med følgende mentalitet . " - maj stoor pæk - maj kom og knæp dæg"Sådan en tekst giver iiiiingen fisseJeg håber så sandelig du kan tåle min sarkasme Mange hilsnerNyder livet Jeg kan sagtens tåle din sarkasme Håber ligeledes du forstår min 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 5. August, 2015 Jeg kan sagtens tåle din sarkasme Håber ligeledes du forstår min - selvfølgelig kan jeg det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg