Hop til indhold
Bull1958

Flensborg

Recommended Posts

hej

Var en tur i Flensborg, havde lavet en aftale med spanich girl

super sød og en rigtig lille nips

betalte 100 euro med super fransk i en time foto er rigtige på kaufmich

og så fik hun en hel vild orgasme :-)

kan varmt anbefale hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

:wink: da jeg ikke selv er særlig go til det med computer

er det godt man har jer her på forummet til at lægge link ind

tusind tak :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tog en lille omgang med hende i formiddags. Hun har fine små faste bryster og hun er meget petit. Jeg vil anslå hende til 160 høj og ca. 45 kg. Hun har bløde hænder og gør håndarbejdet godt. Oralsexen er også god. Under en gang 69 sprang hun af for at undgå at komme hæhæ. Det endte med en gang hænder på pikkemand fra hendes side i en lidt sjov position, hvor jeg til sidst måtte overgive mig og sprøjte en ladning ud over hendes hænder og knæ, som pikhovedet blev banket let ind i under håndarbejdet. Alt i alt en god oplevelse. Tip tag afsted i god tid, da det er et helvede at finde parkeringspladser fornuftige steder i Flensborg!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tog en lille omgang med hende i formiddags. Hun har fine små faste bryster og hun er meget petit. Jeg vil anslå hende til 160 høj og ca. 45 kg. Hun har bløde hænder og gør håndarbejdet godt. Oralsexen er også god. Under en gang 69 sprang hun af for at undgå at komme hæhæ. Det endte med en gang hænder på pikkemand fra hendes side i en lidt sjov position, hvor jeg til sidst måtte overgive mig og sprøjte en ladning ud over hendes hænder og knæ, som pikhovedet blev banket let ind i under håndarbejdet. Alt i alt en god oplevelse. Tip tag afsted i god tid, da det er et helvede at finde parkeringspladser fornuftige steder i Flensborg!

super at du havde en god oplevelse

ja jeg måtte skrive at jeg blev 1/2 time forsinket

men ved det næste gang

for der bliver en næste gang

vil lige fortælle da den gik på hende spjættede hun lige som en kanin :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har skrevet til hende derinde. :-) Hvordan fungerer det med beskeder derinde. Der står noget med at jeg har 8 beskeder tilbage, men synes ikke lige jeg kan se hvordan man får ekstra og hvad det koster.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når du har brugt dine beskeder går der noget tid (i dage kategorien ikke uger) så får du nye....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg glemte helt at nævne. At hele akten foregik på en madras på gulvet klemt ind mellem seng og radiator, og det satte altså grænser for stillingerne. Er det kun mig der blev henvist til gulvet, eller gør hun sådan med alle?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...