Bull1958 422 Skrevet 30. Juli, 2015 hejVar en tur i Flensborg, havde lavet en aftale med spanich girlsuper sød og en rigtig lille nipsbetalte 100 euro med super fransk i en time foto er rigtige på kaufmichog så fik hun en hel vild orgasme kan varmt anbefale hende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 30. Juli, 2015 I fald nogen gerne vil have et link: http://www.kaufmich.com/user/register 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 30. Juli, 2015 Og for dem som har en profil må linket være: http://www.kaufmich.com/SpanishGirl 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 422 Skrevet 31. Juli, 2015 da jeg ikke selv er særlig go til det med computerer det godt man har jer her på forummet til at lægge link indtusind tak 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 5. August, 2015 Jeg tog en lille omgang med hende i formiddags. Hun har fine små faste bryster og hun er meget petit. Jeg vil anslå hende til 160 høj og ca. 45 kg. Hun har bløde hænder og gør håndarbejdet godt. Oralsexen er også god. Under en gang 69 sprang hun af for at undgå at komme hæhæ. Det endte med en gang hænder på pikkemand fra hendes side i en lidt sjov position, hvor jeg til sidst måtte overgive mig og sprøjte en ladning ud over hendes hænder og knæ, som pikhovedet blev banket let ind i under håndarbejdet. Alt i alt en god oplevelse. Tip tag afsted i god tid, da det er et helvede at finde parkeringspladser fornuftige steder i Flensborg! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 87 Skrevet 5. August, 2015 Ja, nogle af stederne er det svært at finde p-plads. Hvilken gade holder hun til på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 5. August, 2015 Ja, nogle af stederne er det svært at finde p-plads. Hvilken gade holder hun til på?Det må jeg ikke svare på. Du må selv skrive til hende på www.kaufmich.com . Hun læser i øvrigt med herinde, så jeg tror at hun sætter pris på lidt diskretion. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 87 Skrevet 5. August, 2015 helt i orden Det var nu heller ikke for at få det nøjagtige husnummer men mere for at vurdere hvor besværligt, det er at finde en p-plads 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 148 Skrevet 5. August, 2015 Der er betalings parkering ikke ret langt fra. Der er der, oftest, mulighed for at holde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 422 Skrevet 5. August, 2015 Jeg tog en lille omgang med hende i formiddags. Hun har fine små faste bryster og hun er meget petit. Jeg vil anslå hende til 160 høj og ca. 45 kg. Hun har bløde hænder og gør håndarbejdet godt. Oralsexen er også god. Under en gang 69 sprang hun af for at undgå at komme hæhæ. Det endte med en gang hænder på pikkemand fra hendes side i en lidt sjov position, hvor jeg til sidst måtte overgive mig og sprøjte en ladning ud over hendes hænder og knæ, som pikhovedet blev banket let ind i under håndarbejdet. Alt i alt en god oplevelse. Tip tag afsted i god tid, da det er et helvede at finde parkeringspladser fornuftige steder i Flensborg!super at du havde en god oplevelseja jeg måtte skrive at jeg blev 1/2 time forsinketmen ved det næste gangfor der bliver en næste gangvil lige fortælle da den gik på hende spjættede hun lige som en kanin :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 87 Skrevet 5. August, 2015 Har skrevet til hende derinde. Hvordan fungerer det med beskeder derinde. Der står noget med at jeg har 8 beskeder tilbage, men synes ikke lige jeg kan se hvordan man får ekstra og hvad det koster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 87 Skrevet 5. August, 2015 ok, fandt det, 1 måned med "gratis" beskeder koster 30 Euro? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 148 Skrevet 8. August, 2015 Når du har brugt dine beskeder går der noget tid (i dage kategorien ikke uger) så får du nye.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jyden1 10 Skrevet 10. August, 2015 Har også besøgt hende... Super sød pige som jeg helt sikkert gerne vil besøge igen... Evt. med anal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 10. August, 2015 Jeg glemte helt at nævne. At hele akten foregik på en madras på gulvet klemt ind mellem seng og radiator, og det satte altså grænser for stillingerne. Er det kun mig der blev henvist til gulvet, eller gør hun sådan med alle? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jyden1 10 Skrevet 13. August, 2015 JEg måtte også på madrassen... Lidt en skam.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg