Hop til indhold
Mand

Wonderfull polish girls SAMANTA

Recommended Posts

Jeg har besøgt Samanta i Sydhavnen - billederne er hende, men måske nogle år gamle, eller kraftigt retoucheret. Hun ser sød nok ud, men tingene hænger lidt hist og her. Det betyder dog ikke noget, hvis du er ude efter en moden MILF-agtig GFE-oplevelse. Hun snakker engelsk, er meget grinende/fnisende og rigtig sød. Dybe, våde tungekys og hun virker meget ivrig.

Jeg var bestemt ikke blæst væk, men det var overhovedet ikke nogen dårlig oplevelse. Jeg hyggede mig, og nød oplevelsen. Hun er rimelig god til superfransk og det var dejligt at kneppe hende. Favoritten var at tage hende bagfra - ganske lækker røv og ryg.

Men jeg besøger hende nok ikke igen.

468840_large.jpg

Redigeret af Mand
Billede

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan fuldt ud tilslutte mig Mands anmeldelse. Var forbi Samanta sidst hun var her, og hyggede mig bestemt godt i hendes selskab. Et stort plus var at hun snakker fornuftigt engelsk så man rent faktisk kan fører en samtale mens man lader op til omgang to. Men som Mand siger så er det vist nogle år (eller noget photoshop) siden billederne blev taget. Maveskindet var i hvertfald knap så stramt som på billedet da jeg var forbi, men at tage hende bagfra havde også for mig en dejlig udsigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja kan tilslutte mig de andre. Man slapper godt af i hendes selvskab. Og du føler ikke du skal til at præstere som man måske kan opleve med nogen. 

Hun har også et ar på maven, som har hun født ved kejsersnit. 

Selv kunne jeg godt overveje om jeg skulle besøge hende igen, bare for at tage hende bagfra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest klodshans1972

Hvor cirka i Sydhavnen træffes hun ?

adresser er forbudt,forbudt ... Men eventuelt et gadenavn eller "i nærheden af" går nok ..

Klodshans

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været hos hende to gange, men kun for blow. Så ved ikke hvordan hun er i kanen til alm sex. Det skal dog prøves snarligt hvis hun holder sig til Danmark lidt tid endnu..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...