Hop til indhold

Recommended Posts

https://www.eroguide.dk/forum/topic/40398-hot-blondine-♥-sexy-jaz-♥-idag-10-24-herlev/

Endelig... faldt Jasmins vagtplan sammen med mine muligheder for at køre forbi i Herlev, og hold nu helt op for en super fantastisk oplevelse. Det er godt nok mange år siden jeg har været sammen med en så aktiv og liderlig pige, dette medregnet såvel kærester som købepiger. Jasmin er på lige fra første sekund, mærker hurtigt hvor man er og styrer med sikker hånd og mund hen imod opfyldelse af de aftaler der er indgået. Eneste specielle jeg har vil nævne er, at jeg ønskede at prøve squirt for første gang, og det kræver megen fokus på Jasmin - men hun sørger for, at det er på en yderst varieret og fræk måde, og squirte kan hun virkelig, var våd over det meste af overkroppen - virkelig frækt. Ingen tvivl om, at de piger (thai og øst) jeg hidtil har besøgt med yderst varieret succes bliver sat på stand by, indtil enten Jasmin eller jeg bliver trætte af hinanden - om et par år måske:-)

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se, at det var en fejldisponering af mig ikke at finde en grund til at smutte fra arbejde og besøge hende...

Det må så blive en anden gang.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://www.eroguide.dk/forum/topic/40398-hot-blondine-♥-sexy-jaz-♥-idag-10-24-herlev/

Endelig... faldt Jasmins vagtplan sammen med mine muligheder for at køre forbi i Herlev, og hold nu helt op for en super fantastisk oplevelse. Det er godt nok mange år siden jeg har været sammen med en så aktiv og liderlig pige, dette medregnet såvel kærester som købepiger. Jasmin er på lige fra første sekund, mærker hurtigt hvor man er og styrer med sikker hånd og mund hen imod opfyldelse af de aftaler der er indgået. Eneste specielle jeg har vil nævne er, at jeg ønskede at prøve squirt for første gang, og det kræver megen fokus på Jasmin - men hun sørger for, at det er på en yderst varieret og fræk måde, og squirte kan hun virkelig, var våd over det meste af overkroppen - virkelig frækt. Ingen tvivl om, at de piger (thai og øst) jeg hidtil har besøgt med yderst varieret succes bliver sat på stand by, indtil enten Jasmin eller jeg bliver trætte af hinanden - om et par år måske:-)

1955

Kære  1955  tak for det rosende ord. Det var en fornøjelse at "Misbruge" dig ;)  og på  gensyn ;* 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gr8dane

Hmm måske hun bliver min første, hvem ved kigger lidt rundt inden jeg bestemmer mig :-)

Greatdane

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gr8dane.

 

Det vil være en rigtigt klogt valg så er du sikker på en rigtig god oplevelse.

ikke tit man møder en pige med det service niveau :-)

EPO.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan sige at Jasmin er en super sød ung kvinde. Hendes billeder er uredigeret og passer 100% med det virkelige udsende ;) 

Hej Piger

Interessant at I "blander" jer her - hvor er Jeres aktie i denne vidunderlige kvinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Piger

Interessant at I "blander" jer her - hvor er Jeres aktie i denne vidunderlige kvinde?

Vi har skam ingen "aktie" , dog har vi mødt og snakket med Jasmin nogle gange, og hun er da helt fantastisk! ;) 
Så vi ville bare lige notere, at hendes billeder er ægte (da vi jo ved at der er mange som snyder) Så det var bestemt bare ment som en hjælp til hendes kommende gæster. :)


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg puster lige liv i denne tråd.

Endelig lykkedes det mig at få besøgt Jasmin i Herlev. Jeg kan kun tilslutte mig 1955s beskrivelse. Jasmin er en skøn pige. Hun er både sød, køn og dejlig at lege med. Desværre passer hendes tider normalt dårligt med mine muligheder, men i dag fungerede det. Hvornår skal jeg besøge hende igen? Jeg ved det ikke, men jeg skal på genvisit på et tidspunkt, når det hele passer sammen!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gr8dane skrev, for 8 minutter siden:

Måske man snart skulle tage sig sammen;-)

Efter min mening kan det kun gå for langsomt. Det er både godt og skidt, at Jasmins tider passer så dårligt med mine muligheder - godt for økonomien, skidt for en god oplevelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg bliver simpelthen også nød til at besøge hende

jeg kan forstå og læse at hun modtage græsk uden forbehold, det vil jeg prøve af:) idet det har jeg haft lidt problemer andre steder pga str.

giver hun superfransk eller mega?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...