Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, kom tilfældigt spadserende på Øster Farimagsgade Kbh. Ø og så et Thai flag i en sidegade, ZINNSGADE 4 kælder  Ringede på og blev lukket Fik oplyst at 30 min. tantramassage med handjob og lov at lege med hendes fisse. Kostede 500, jeg havde ikke så meget med i dag og sagde at jeg kun havde  400 og ville gå igen, men nej det var ok. Lagde mig på maven , da hun kom ind blev jeg bedt om at vende mig, undrede mig lidt, hun begyndte straks at give mig handjob, men der var ingen pirring, og jeg måtte kun lige røre ikke nogen finger op. Da jeg var færdig sagde hun at det var slut, jeg spurgte om Tantra, nej så skal du betale 500, Jeg var ude på gaden 8 minutter efter jeg gik ind. HOLD JER LANGT VÆK FRA HENDE,  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har aldrig været dér, men der er intet nyt i at thaipigerne vil malke deres kunder for flest mulige penge. Du kunne muligvis have fået noget mere ud af det, hvis du ikke havde aftalt et handjob med hende på forhånd, men bare ladet det udvikle sig fra alm massage til noget mere erotisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...