Hop til indhold

hmm iriterrende......men fik massage og tømte punge på den fede måde.

Featured Replies

Skrevet

Tjaa som skrevet i andet indlæg - var begge punge fyldte og skulle tømmes.

Efter at en anden aktør havde meldt "optaget kom senere" Besluttede jeg mig for en gang Thai.

Jeg kørte ned af Hvidovrevej hen til Bageriet med en klinik på 1 sal - Op ad trapper og finde en låst dør uden ring klokke, ved lige at kaste et ekstra blik kunne jeg se at der var ringeklokke indedørs ved en "entredør" - hmmm hun er sgu nok optaget og hverken hende eller kunden skal forstyrres af kunder der ringer på under behandlinger for spændinger i kroppen, egentligt en fin attitude  - jeg sendte en sms - her 23 timer efter er den ikke besvaret - så jeg konkluderer at hun er på ferie....Det kunne måske have været sat på hjemmesiden, på annoncen i guiden, og endeligt en seddel på døren.

Hmm spændinger i kroppen og pungen tog til, ahaa på Vigerslevvej, ved Harrestrupvang er der en hjørneforretning, så kursen sættes - suk, hervar der lukket indtil 10 august, dog ros for at have sat en seddel på døren :)

Derfor kære klinikker piger vær søde at sætte ferie på hjemmesider/annoncer :)

Spændinger tog til - den smarte telefon blev fundet frem, nummer til Ratree i Valby blev fundet - opringning blev foretaget og der var tid og åbent - kursen sat og Linda åbnede - en flot velskabt kvinde i sin bedste alder (jeg er selv 55) barmen er nok hjulpet lidt på vej, men er absolut berøringværdige og kramgode - en times massage blev bestilt og veludført + det løse :) et supergodt slowblow med masser af pungmassage og access til at nusse hende body gjorde at dagens mission - operation pung tømning blev velgennemført - i alt slap jeg en tusse det var hvad jeg havde taget med og ville betale.

Hun er bestemt et genbesøg værd, så jeg vender tilbage.   

Skrevet

Jeg betvivler på INGEN måde at pigen hedder Linda, har dog ikke hørt om/mødt hende hos Ratree.

Ved du om hun er ny?.....eller kunne det være at du mente Nina, men fik skrevet Linda

Hilsen fra Dråben

Skrevet

Hej Dråbe

Du har ret - det er Nina - hun er hos Ratree og har behov for indtjening da hun netop er vendt tilbage til Danmark efter flere måneders ferie i Thailand...

Skrevet

Hej Alkoholiker, og tak for din respons.

Godt du havde en fin oplevelse:wink:

Hilsen Dråben

Skrevet

Ja og tak for din opmærksomhed - ret skal jo være ret - et lille men næsten ubetydeligt kritikpunkt (ubetydeligt for mig) er at efter badet jeg ville have inden seancen kom der en border ind i butikken - han blev anvist et værelse til massage og døren var altså ikke lukket da jeg i "bar røv og viklers" poserede forbi ind til mit massageværelse - der er ikke for mig nogen grund til at blive flov - for vi er der af samme årsag god thai massage :) men men..........

Skrevet

Ja og tak for din opmærksomhed - ret skal jo være ret - et lille men næsten ubetydeligt kritikpunkt (ubetydeligt for mig) er at efter badet jeg ville have inden seancen kom der en border ind i butikken - han blev anvist et værelse til massage og døren var altså ikke lukket da jeg i "bar røv og viklers" poserede forbi ind til mit massageværelse - der er ikke for mig nogen grund til at blive flov - for vi er der af samme årsag god thai massage :) men men..........

Ha-ha, ja den har jeg også været på, dørene skal lukkes helt for at de forbliver lukket, hvis man blot trækker dem til, ja så går de op igen.

I mit tilfælde var det mig der LÅ med bar røv og viklers mens en anden kunde lige defilerede forbi ude på gangen, og jeg havde ikke lige set set at jeg lå til skue ude fra gangen:wink: men det var da ikke noget der som sådan bekymrede mig, men som du siger;...alligevel:roll:

Redigeret af dråben

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.