Guest anders Jensen Skrevet 30. Juli, 2015 Faldt over denne annonce - pigen ser lækker ud. Men man kan ikke tale med hende inden, hvilket gør mig lidt skæptisk.https://annoncelight.dk/showad/188828Er der nogen der har været sammen med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boss T 3 Skrevet 30. Juli, 2015 Jeg har samme oplevelse som dig. det ikke bekræftes hun er en pige og så virker det meget suspekt. Og lidt for godt til at være sandt annonce..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Borntofly Skrevet 30. Juli, 2015 Nummeret er registreret med navns nævnelse når man slår det op. Det virker også lidt suspekt :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 30. Juli, 2015 Nogle amatørpiger tænker ikke på, at de kan findes ad den vej, så det er ikke i sig selv et argument mod, at hun kan være reel nok, men selvfølgelig tænker man sit... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 405 Skrevet 30. Juli, 2015 Det er en mands navn der dukker op når man søger på nr.... Hmm... Springer bare over. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 30. Juli, 2015 Er du sikker? Fornavnet slutter på a - det gør pigenavne tit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 405 Skrevet 30. Juli, 2015 Jeg søgte på FB og en mand har svaret på min sms. Det er hans kæreste. Lugter lidt af hun ikke er helt med på den. Han ser sgu også lidt loco ud så jeg er sprunget fra for længe siden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grossererpikkerup 18 Skrevet 30. Juli, 2015 (edited) Jeg prøvede faktisk også at sende hende en SMS for nogle dage siden, men uden at få svar.Lad os bare sige at nummeret kan slås op og det giver et navn og det navn har en facebookprofil. Billedet på den facebookprofil passer nok ikke med personen på annoncelight, men kigger man på de offentlige billeder på FB profilen, falder man over en ung kvinde der ammer et barn, og det kunne meget vel være vores "unge Camilla" ... altså billederne på annoncelight er nok fra før hun blev gravid med det barn (eller også er det ikke hende alligevel, men søsteren eller hvad ved jeg).Men ja ... det virker lidt mystisk alt sammen. Og hvorfor bruger man sin mors telefon til det ? Redigeret 30. Juli, 2015 af grossererpikkerup 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 31. Juli, 2015 Scary, at nogle går så vidt til at lave et detektivarbejde der går helt ind i privatsfæren.Lige så skræmmende at nogle fortæller, hvordan man gør det - og at det virker helt ok på vedkommende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Phister 352 Skrevet 31. Juli, 2015 Det er ikke ligefrem det store detektivarbejde. Der er givet et telefonnummer, og annoncen virker suspekt, og så er det vel ikke så underligt at søge på nummeret, hvorved det kan konstateres, at det er så suspekt, at det næppe er en legitim annonce. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funky 138 Skrevet 31. Juli, 2015 Er det ikke lidt suspekt, at der er nogen som synes det er suspekt...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 31. Juli, 2015 kan vi få tråden tilbage er der nogen der har været sammen med hende? eller dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 31. Juli, 2015 kan vi få tråden tilbage er der nogen der har været sammen med hende? eller dem?Det er der åbenbart ikke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 3. August, 2015 Mærkelig aggressiv stodder der svarer bare simple forespørgsler på SMS.... Men jeg forstod dog, det åbenbart minimum er 1 time ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 5. August, 2015 ...der svarer grimt på bare simple....Skulle der have stået! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg