Hop til indhold
Guest anders Jensen

"venter på dig" Er der nogen der har prøvet

Recommended Posts

Jeg har samme oplevelse som dig. det ikke bekræftes hun er en pige og så virker det meget suspekt. Og lidt for godt til at være sandt annonce.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Borntofly

Nummeret er registreret med navns nævnelse når man slår det op. Det virker også lidt suspekt :/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle amatørpiger tænker ikke på, at de kan findes ad den vej, så det er ikke i sig selv et argument mod, at hun kan være reel nok, men selvfølgelig tænker man sit...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvede faktisk også at sende hende en SMS for nogle dage siden, men uden at få svar.

Lad os bare sige at nummeret kan slås op og det giver et navn og det navn har en facebookprofil. Billedet på den facebookprofil passer nok ikke med personen på annoncelight, men kigger man på de offentlige billeder på FB profilen, falder man over en ung kvinde der ammer et barn, og det kunne meget vel være vores "unge Camilla" ... altså billederne på annoncelight er nok fra før hun blev gravid med det barn (eller også er det ikke hende alligevel, men søsteren eller hvad ved jeg).

Men ja ... det virker lidt mystisk alt sammen. Og hvorfor bruger man sin mors telefon til det ?

Redigeret af grossererpikkerup

Del dette indlæg

Link til indlæg

Scary, at nogle går så vidt til at lave et detektivarbejde der går helt ind i privatsfæren.

Lige så skræmmende at nogle fortæller, hvordan man gør det - og at det virker helt ok på vedkommende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke ligefrem det store detektivarbejde. Der er givet et telefonnummer, og annoncen virker suspekt, og så er det vel ikke så underligt at søge på nummeret, hvorved det kan konstateres, at det er så suspekt, at det næppe er en legitim annonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen

kan vi få tråden tilbage :-) er der nogen der har været sammen med hende? eller dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mærkelig aggressiv stodder der svarer bare simple forespørgsler på SMS.... Men jeg forstod dog, det åbenbart minimum er 1 time ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...