Hop til indhold

"venter på dig" Er der nogen der har prøvet

Featured Replies

Skrevet

Faldt over denne annonce - pigen ser lækker ud. Men man kan ikke tale med hende inden, hvilket gør mig lidt skæptisk.

https://annoncelight.dk/showad/188828

Er der nogen der har været sammen med hende?

Skrevet

Jeg har samme oplevelse som dig. det ikke bekræftes hun er en pige og så virker det meget suspekt. Og lidt for godt til at være sandt annonce.....

Skrevet

Nummeret er registreret med navns nævnelse når man slår det op. Det virker også lidt suspekt :/

Skrevet

Nogle amatørpiger tænker ikke på, at de kan findes ad den vej, så det er ikke i sig selv et argument mod, at hun kan være reel nok, men selvfølgelig tænker man sit...

Skrevet

Er du sikker? Fornavnet slutter på a - det gør pigenavne tit.

Skrevet

Jeg søgte på FB og en mand har svaret på min sms. Det er hans kæreste. Lugter lidt af hun ikke er helt med på den. Han ser sgu også lidt loco ud så jeg er sprunget fra for længe siden...

Skrevet

Jeg prøvede faktisk også at sende hende en SMS for nogle dage siden, men uden at få svar.

Lad os bare sige at nummeret kan slås op og det giver et navn og det navn har en facebookprofil. Billedet på den facebookprofil passer nok ikke med personen på annoncelight, men kigger man på de offentlige billeder på FB profilen, falder man over en ung kvinde der ammer et barn, og det kunne meget vel være vores "unge Camilla" ... altså billederne på annoncelight er nok fra før hun blev gravid med det barn (eller også er det ikke hende alligevel, men søsteren eller hvad ved jeg).

Men ja ... det virker lidt mystisk alt sammen. Og hvorfor bruger man sin mors telefon til det ?

Redigeret af grossererpikkerup

Skrevet

Scary, at nogle går så vidt til at lave et detektivarbejde der går helt ind i privatsfæren.

Lige så skræmmende at nogle fortæller, hvordan man gør det - og at det virker helt ok på vedkommende.

Skrevet

Det er ikke ligefrem det store detektivarbejde. Der er givet et telefonnummer, og annoncen virker suspekt, og så er det vel ikke så underligt at søge på nummeret, hvorved det kan konstateres, at det er så suspekt, at det næppe er en legitim annonce.

Skrevet

Er det ikke lidt suspekt, at der er nogen som synes det er suspekt...?

Skrevet

kan vi få tråden tilbage :-) er der nogen der har været sammen med hende? eller dem?

Skrevet

kan vi få tråden tilbage :-) er der nogen der har været sammen med hende? eller dem?

Det er der åbenbart ikke...

Skrevet

Mærkelig aggressiv stodder der svarer bare simple forespørgsler på SMS.... Men jeg forstod dog, det åbenbart minimum er 1 time ...

Skrevet

...der svarer grimt på bare simple....

Skulle der have stået!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.