Hop til indhold

lidt ærgeligt

Featured Replies

Skrevet

Tjaa begge punge var tunge og skulle tømmes!

Har over et par omgange haft gode erfaringer med Melissa i Hvidovre på Hvidovrevej - 

Var de forrige uge - og bestilte og betalte for et blæs - fint godt god service rent liggehåndklæde - God gennemført blæs, 

Var der i sidste uge - og samme oplevelse, og jeg talte med hende om effekten af at "lege med boller" og lidt mere "sugetryk" - fantastisk alt i alt gode oplevelser, der bestemt skal gentages !!!

Så var det igår jeg blev ærgerlig, jeg kørte forbi og så der ikke var tændt lys i vinduet og tog en rask beslutning - :) Parkering og hen til døren - ringe på åbne op tre trin op til lejligheden, for at få at vide "der er lige kommet en anden" - Jeg så ingen gå ind i opgangen - 

Egentligt er det ok, hvis en glædespige har behov for en pause - bare fandens hun ikke fik tændt lys så jeg ikke fik den øv oplevelse.

Men lækker det er hun, og beskrivelsen i "guiden" og fotos er meget realistisk - Jeg har besluttet at øge aktiviteten med hende  - fremover ikke "kun" et blæs, men en time med alt. 

Piger en lille opfordring - har i brug for pauser i løbet af dagen, og i har et signal om optaget, eksempelvis lys i vinduet, så lad lyset være tændt indtil den velfortjente pause er færdig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.