Hop til indhold

Recommended Posts

Dejligt at møde dejlige Susanne igen .Hun er HAMMER sød at tale med , og man får en kanon oplevelse.Kommer igen snarest. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogle billeder af hende?

Hvis ikke, vil det være super hvis nogen kunne give en kort beskrivelse af hende dvs. alder,højde, vægt, kropstype og ansigt.

Tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nåh er det hende :-)

Hende har jeg besøgt nogle gange for mange år siden - hvor hun også var en moden pige. Hun må mindst være på den anden side af 60 år nu. Husker hende som pæn, sød og imødekommende. Omkring 1.60 vil jeg skyde på. Vægt er svært, men hun er godt buttet de rigtige steder - fyldig rund bagdel og meget store bryster, som hun gav en gang virkelig god og pirrende spansk med.

Ja det var dengang for omkring 8-10 år siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest storslem

Hun kan give kombineret svensk/spansk massage så fuglene synger. Hun smørret olie på de store babser og pirrer med negle o.s.v. 500,- kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa... Tak for de søde ord fasan, også dejligt at være tilbage.

Big3... Er altså en af de piger der fylder år hvert år, og det er til nu "kun" blevet til 50 fødselsdage, vægten er dalet lidt siden du besøgte mig. er 155 , vejer 58 kg og bruger en 75 f i bh.

Jeg har ingen billede på nettet men i er velkommen til at kigge forbi. der er ingen købetvang.

Knus Susanne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Susanne, det må du undskylde! Jeg er selv en moden mand, men glemmer af og til at det rent faktisk også forholder sig sådan :-) (og heldigvis måske). Det er som sagt en del år siden at jeg havde fornøjelsen, og husker dig måske ældre end du var (og ikke at det skal tolkes negativt). Der var jo en grund til at jeg kom igen en del gange da jeg boede i Århus ;-) .

Håber jeg reddede den lidt, for det er ikke smart at antyde en kvinde er ældre end hun er :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...