fasan 11 Skrevet 29. Juli, 2015 Dejligt at møde dejlige Susanne igen .Hun er HAMMER sød at tale med , og man får en kanon oplevelse.Kommer igen snarest. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ManHer 14 Skrevet 29. Juli, 2015 Har du venligst et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fasan 11 Skrevet 31. Juli, 2015 Hun træffes kun onsdage har annonce i E.B. tlf 86166696 & 60633121 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 31. Juli, 2015 Og hvem er denne Susanne?.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fasan 11 Skrevet 31. Juli, 2015 En dejlig moden kvinde. Dejlige bryster ikke ret stor, og så giver hun en gang kanon fransk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ManHer 14 Skrevet 31. Juli, 2015 Er der nogle billeder af hende?Hvis ikke, vil det være super hvis nogen kunne give en kort beskrivelse af hende dvs. alder,højde, vægt, kropstype og ansigt.Tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fasan 11 Skrevet 31. Juli, 2015 hør på hendes tlf. svarer 60633121 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 1. August, 2015 Nåh er det hende Hende har jeg besøgt nogle gange for mange år siden - hvor hun også var en moden pige. Hun må mindst være på den anden side af 60 år nu. Husker hende som pæn, sød og imødekommende. Omkring 1.60 vil jeg skyde på. Vægt er svært, men hun er godt buttet de rigtige steder - fyldig rund bagdel og meget store bryster, som hun gav en gang virkelig god og pirrende spansk med.Ja det var dengang for omkring 8-10 år siden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. August, 2015 Hvad med et link? Og hvilken by snakker vi om?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 1. August, 2015 Århus og der er ikke noget link! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 1. August, 2015 Hun kan give kombineret svensk/spansk massage så fuglene synger. Hun smørret olie på de store babser og pirrer med negle o.s.v. 500,- kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Susanne 169 Skrevet 1. August, 2015 Hejsa... Tak for de søde ord fasan, også dejligt at være tilbage.Big3... Er altså en af de piger der fylder år hvert år, og det er til nu "kun" blevet til 50 fødselsdage, vægten er dalet lidt siden du besøgte mig. er 155 , vejer 58 kg og bruger en 75 f i bh.Jeg har ingen billede på nettet men i er velkommen til at kigge forbi. der er ingen købetvang.Knus Susanne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 1. August, 2015 Susanne, det må du undskylde! Jeg er selv en moden mand, men glemmer af og til at det rent faktisk også forholder sig sådan (og heldigvis måske). Det er som sagt en del år siden at jeg havde fornøjelsen, og husker dig måske ældre end du var (og ikke at det skal tolkes negativt). Der var jo en grund til at jeg kom igen en del gange da jeg boede i Århus .Håber jeg reddede den lidt, for det er ikke smart at antyde en kvinde er ældre end hun er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Susanne 169 Skrevet 1. August, 2015 Det var en ret god redning.Knus Susanne 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunden Skrevet 4. August, 2015 Hej SusanneEr du til en trekant ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Susanne 169 Skrevet 5. August, 2015 Hej Hunden. Det er vist privat du skal spørge om det, men hvis der er en hund med i legen så nej tak. Knus Susanne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg