Sportysex 110 Skrevet 29. Juli, 2015 Jeg er meget interesseret i høre når der er nogle som har besøgt den nye Jasmin hos PD i Bording.Personlig vil jeg ikke "tage en for holdet", da jeg synes at hun ser uhyggelig tynd ud, på billederne serder ud til at benene er ved at knække!! og så er der fyldt godt i foroven. Ikke noget der får mig til Bording.Men hører gerne hvis der er nogle som får noget at dele ud af... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 29. Juli, 2015 Med den attitude, så er det det da vist bedst du bare kigger dig om efter noget andet 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sportysex 110 Skrevet 29. Juli, 2015 (edited) Tro mig det gør jeg også. Jeg ?? til respons. Du har måske allerede været der. Hvad er der gal med min attitude, jeg siger bareat hun ser meget tynd ud. Der sker jo ikke meget hos PD, Horsens er nu lukket og det tynder kraftigt ud i Bording så det var var jo bare rartat høre om den nye pige. Redigeret 29. Juli, 2015 af Sportysex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gandalf 68 Skrevet 29. Juli, 2015 Jeg er meget interesseret i høre når der er nogle som har besøgt den nye Jasmin hos PD i Bording.Personlig vil jeg ikke "tage en for holdet", da jeg synes at hun ser uhyggelig tynd ud, på billederne serder ud til at benene er ved at knække!! og så er der fyldt godt i foroven. Ikke noget der får mig til Bording.Men hører gerne hvis der er nogle som får noget at dele ud af... Hvis du ikke selv kan se det selvmodsigende i dit indlæg..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg