Hop til indhold
Sportysex

Jasmin ny hos privatdiskret.dk i Bording --respons

Recommended Posts

Jeg er meget interesseret i høre når der er nogle som har besøgt den nye Jasmin hos PD i Bording.

Personlig vil jeg ikke "tage en for holdet", da jeg synes at hun ser uhyggelig tynd ud, på billederne ser

der ud til at benene er ved at knække!! og så er der fyldt godt i foroven. Ikke noget der får mig til Bording.

Men hører gerne hvis der er nogle som får noget at dele ud af... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med den attitude, så er det det da vist bedst du bare kigger dig om efter noget andet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tro mig det gør jeg også. Jeg ?? til respons. Du har måske allerede været der. Hvad er der gal med min attitude, jeg siger bare

at hun ser  meget tynd ud. Der sker jo ikke meget hos PD, Horsens er nu lukket og det tynder kraftigt ud i Bording så det var var jo bare rart

at høre om den nye pige.  

Redigeret af Sportysex

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er meget interesseret i høre når der er nogle som har besøgt den nye Jasmin hos PD i Bording.

Personlig vil jeg ikke "tage en for holdet", da jeg synes at hun ser uhyggelig tynd ud, på billederne ser

der ud til at benene er ved at knække!! og så er der fyldt godt i foroven. Ikke noget der får mig til Bording.

Men hører gerne hvis der er nogle som får noget at dele ud af... 

Hvis du ikke selv kan se det selvmodsigende i dit indlæg.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...