Hop til indhold

Jasmin ny hos privatdiskret.dk i Bording --respons

Featured Replies

Skrevet

Jeg er meget interesseret i høre når der er nogle som har besøgt den nye Jasmin hos PD i Bording.

Personlig vil jeg ikke "tage en for holdet", da jeg synes at hun ser uhyggelig tynd ud, på billederne ser

der ud til at benene er ved at knække!! og så er der fyldt godt i foroven. Ikke noget der får mig til Bording.

Men hører gerne hvis der er nogle som får noget at dele ud af... 

Skrevet

Med den attitude, så er det det da vist bedst du bare kigger dig om efter noget andet ;)

Skrevet
  • Author

Tro mig det gør jeg også. Jeg ?? til respons. Du har måske allerede været der. Hvad er der gal med min attitude, jeg siger bare

at hun ser  meget tynd ud. Der sker jo ikke meget hos PD, Horsens er nu lukket og det tynder kraftigt ud i Bording så det var var jo bare rart

at høre om den nye pige.  

Redigeret af Sportysex

Skrevet

Jeg er meget interesseret i høre når der er nogle som har besøgt den nye Jasmin hos PD i Bording.

Personlig vil jeg ikke "tage en for holdet", da jeg synes at hun ser uhyggelig tynd ud, på billederne ser

der ud til at benene er ved at knække!! og så er der fyldt godt i foroven. Ikke noget der får mig til Bording.

Men hører gerne hvis der er nogle som får noget at dele ud af... 

Hvis du ikke selv kan se det selvmodsigende i dit indlæg.....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.