Hop til indhold

Recommended Posts

Min første tråd herinde ;-) har dog nydt godt af alle jeres anmeldelser i lang tid og tænkte nu vil jeg også deltage med mine erfaringer. Dog først en efterlysning og et stort afsavn.

Jeg kom en del på clinica brasil på vesterbrogade, men den har været lukket et stykke tid. Nogen der ved om den er flyttet og/eller om pigerne stadig er aktive?

Hvis ikke, er der så nogen der kan anbefale en brasiliansk massage med Happy end. Tidligere var der en del annoncer på massageguide med dem, men det sidste halve år har der ikke været mange. 

Tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved nogen hvad forskellen mellem body2body og hot body2body er? Altså udover 500 kroner. ?;-) 

Er svensk med i alm. Body2body? 

/Guy 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg tror B2B er uden svensk

og Hot B2B er incl svensk, og kun svensk da hun skriver at hun IKKE tilbyder, (sådan tolker jeg det), decideret sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja,den er lidt kryptisk. Er det sidste tilfældet er prisniveauet for højt til den ydelse. Men ser frem til høre fra brødre der rent faktisk har været der. Og selvfølgelig også at høre om kvaliteten 8-)

/Guy 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen

er der nogen der har prøvet ? ser da ok spændende ud :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Først skal det siges, at jeg ikke har besøgt Lara som efterspørges i denne tråd, men hun køre samme pris og næsten samme tekst som de Basilianske piger der huserede på Damhus Boulevard (Tror jeg vejen hed) i Rødovre på et tidspunkt.

Her var HOT body to body incl. sex, selvom de skrev "Ingen sex tilbydes" så kan jeg kun sige, at det fik jeg rigeligt af ;-) Alm. body to body var med hj. Om det så er det samme skal jeg ikke kunne sige, men måske en af knaldebrødrene vil ta' en for holdet og se hvad priserne indeholder. Jeg er desværre i Jylland, men ku' squ tænke mig en tur med hende :-) 

Luskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Lara i går til en times massage med Happy end. Så hermed min første anmeldelse herinde ;-)

Stedet 5/10:

det ligger i Valby med udemærket gratis parkering. Som ved andre får man en SMS med adresse og husnummer og bliver bedt om at SMS når man står ved døren. Det er fint nok hvis ikke det var fordi der i stueetagen sad to piger og røg i vinduet. Så står man der og SMS og venter på svar imens de ser på en og fniser lidt. Ved selfølgelig ik om de vidste hvorfor jeg var der og var egentlig ligeglad, men ik så fedt. Anyways, bliver lukket ind og kommer op i den private lejlighed. Der er ikke en decideret massagebriks, men en dobbeltseng som ik er så fedt da jeg også kommer der for en god massage. Der bliver lagt et håndklæde på sengen og ellers den samme pude. Fik tilbudt at tage bad inden jeg gik, hvilket jeg takkede nej til. 

Pigen 7/10:

Lara er rigtig sød og har en vidunderlig brasiliansk rund og fast røv. Hun skriver dog bedre engelsk end hun taler. Men der går lige an. Hun kunne dog ik forstå mit spg om forskel på alm B2B og hot, så det kan jeg desværre ikke afklare for jer. Billederne på annoncen er ægte og synes hun har en lækker krop. Inden massagen hoppede hun ud af sin sommerkjole og gav massagen kun iført g-streng. Hun er meget berøringsvenlig selvom det først var til sidst jeg rigtig rørte både røv og bryster til handjob. Hendes bryster er ik ægte, men stadig dejlige bløde og en god håndfuld ;-) Hun giver en virkelig god massage med et godt mix af blidt og hårdt. Happy end var rigtig dejligt og hun startede med at få den stiv, så lidt mere massage og tilbage til pikken. Det føltes ik som om det bare skulle overståes og var dejligt at blive teaset lidt.

Alt i alt en god oplevelse og ja jeg skal tilbage igen. Hun er i dk indtil september.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg besøgte Lara i går til en times massage med Happy end. Så hermed min første anmeldelse herinde ;-)

Stedet 5/10:

det ligger i Valby med udemærket gratis parkering. Som ved andre får man en SMS med adresse og husnummer og bliver bedt om at SMS når man står ved døren. Det er fint nok hvis ikke det var fordi der i stueetagen sad to piger og røg i vinduet. Så står man der og SMS og venter på svar imens de ser på en og fniser lidt. Ved selfølgelig ik om de vidste hvorfor jeg var der og var egentlig ligeglad, men ik så fedt. Anyways, bliver lukket ind og kommer op i den private lejlighed. Der er ikke en decideret massagebriks, men en dobbeltseng som ik er så fedt da jeg også kommer der for en god massage. Der bliver lagt et håndklæde på sengen og ellers den samme pude. Fik tilbudt at tage bad inden jeg gik, hvilket jeg takkede nej til. 

Pigen 7/10:

Lara er rigtig sød og har en vidunderlig brasiliansk rund og fast røv. Hun skriver dog bedre engelsk end hun taler. Men der går lige an. Hun kunne dog ik forstå mit spg om forskel på alm B2B og hot, så det kan jeg desværre ikke afklare for jer. Billederne på annoncen er ægte og synes hun har en lækker krop. Inden massagen hoppede hun ud af sin sommerkjole og gav massagen kun iført g-streng. Hun er meget berøringsvenlig selvom det først var til sidst jeg rigtig rørte både røv og bryster til handjob. Hendes bryster er ik ægte, men stadig dejlige bløde og en god håndfuld ;-) Hun giver en virkelig god massage med et godt mix af blidt og hårdt. Happy end var rigtig dejligt og hun startede med at få den stiv, så lidt mere massage og tilbage til pikken. Det føltes ik som om det bare skulle overståes og var dejligt at blive teaset lidt.

Alt i alt en god oplevelse og ja jeg skal tilbage igen. Hun er i dk indtil september.

ved godt jeg spørger dumt, men tilbyder hun sex, eller er det massage med "handjob" til sidst? for har overvejet hende men kunne godt tænke mig at vide konkret om hun tilbyder sex udover massage.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...