homeenter75 4 Skrevet 29. Juli, 2015 Jeg var en tur forbi tåsingegade 2 århus hvor jeg spurgte efter pam, hun kom ud med et dejlig smil i ansigtet jeg aftale massage 20 min og så fuld pakke. Det startet stille med massage på ryggen da hun når til mine ben mærker jeg hvordan jeg stille bliver større og større mmmm da hun også kommer til at give den lidt massage efter ca.18 min siger jeg ready now hun smider tøjet og fuck hun er for lækker med store bryster og lækker røv. Jeg siger til hende jeg vil bagfra, og det er virkeligt godt !!!!hun støder så pludselig bliver det hårdt og hurtigt mens hun stønner hurtigere , nu er det virkelig hot og jeg giver den alt hvad jeg kan til jeg får en meget stor orgasme. Ikke sidste gang jeg køre efter det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Palermo 0 Skrevet 29. Juli, 2015 er brysterne ægte ? og hvad var prisen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newnr1 7 Skrevet 29. Juli, 2015 Jeg tror ikke de er ægte men ved det ikke de sidder helt perfekt. fuld pakke 1200kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newnr1 7 Skrevet 29. Juli, 2015 De er perfekt men det er jo en smagssag prøv det jeg lover dig du bliver ikke skuffet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thormod66 71 Skrevet 29. Juli, 2015 Er det 1200 for fuldpakke og kun 20 minutters massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newnr1 7 Skrevet 29. Juli, 2015 Det var 1 time jeg valgte bare 20min massage og sex for resten jeg sidder ikke med et stopur det vigtigste er at det føgles godt så er jeg ligeglad med tiden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaikurt 71 Skrevet 29. Juli, 2015 De er helt ægte og i størrelse 75D. Hun er der til og med på Fredag. Jeg har en aftale med hende Fredag aften og Lørdag skal hun hjem til Thailand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg