Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var en tur forbi tåsingegade 2 århus hvor jeg spurgte efter pam, hun kom ud med et dejlig smil i ansigtet jeg aftale massage 20 min og så fuld pakke. Det startet stille med massage på ryggen da hun når til mine ben mærker jeg hvordan jeg stille bliver større og større mmmm da hun også kommer til at give den lidt massage efter ca.18 min siger jeg ready now hun smider tøjet og fuck hun er for lækker med store bryster og lækker røv. Jeg siger til hende jeg vil bagfra, og det er virkeligt godt !!!!hun støder så pludselig bliver det hårdt og hurtigt mens hun stønner hurtigere , nu er det virkelig hot og jeg giver den alt hvad jeg kan til jeg får en meget stor orgasme. Ikke sidste gang jeg køre efter det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var 1 time jeg valgte bare 20min massage og sex for resten  jeg sidder ikke med et stopur det vigtigste er at det føgles godt så er jeg ligeglad med tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De er helt ægte og i størrelse 75D. Hun er der til og med på Fredag. Jeg har en aftale med hende Fredag aften  og Lørdag skal hun hjem til Thailand.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...