Hop til indhold

Lampoo Skødstrup

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der kan huske ? For ca. et halvt år siden var der, ved Lampoo, en pige ved navn Mali el. Mari - en ung korthåret thai med et dejligt humør - nogen der har nogen som helst anelse om hvor hun kan være - om hun i det hele taget er kommet tilbage fra Thailand efter ferie ????

Svar gerne i PM el. her.

Steven

Skrevet

Er der nogen der kan huske ? For ca. et halvt år siden var der, ved Lampoo, en pige ved navn Mali el. Mari - en ung korthåret thai med et dejligt humør - nogen der har nogen som helst anelse om hvor hun kan være - om hun i det hele taget er kommet tilbage fra Thailand efter ferie ????

Svar gerne i PM el. her.

Steven

Ja hende glemmer man ikke - Mari

Hun er i Thailand. Ved ikke om hun kommer igen. 

Skrevet

Er der også nogen der ved hvad der foregår omkring Lampoo for tiden?

Redigeret af Mr.Djurs

Skrevet

Er der også nogen der ved hvad der foregår omkring Lampoo for tiden?

Ikke andet end der har været lidt sommerferie lukket af og til - hvis det er de lidt ustabile åbningstider du henfører til :) 

Skrevet

Ikke andet end der har været lidt sommerferie lukket af og til - hvis det er de lidt ustabile åbningstider du henfører til :) 

jo det var det jeg tænkte på.

Ved du også hvem der arbejder der, når der er åbent?  Gode?

Skrevet

jo det var det jeg tænkte på.

Ved du også hvem der arbejder der, når der er åbent?  Gode?

Nej er er ikke sikker på hvem der er der pt. 

Der har nu været regelmæssigt åben i nogle uger. 

Skrevet

Nej er er ikke sikker på hvem der er der pt. 

Der har nu været regelmæssigt åben i nogle uger. 

Jeg var forbi for næsten 14 dage siden men Takkede nej, da pigen var halv gammel og ikke køn :/ men det er selvfølgelig min vurdering? Alder over 40 i hvert fald. Så det bliver nok ikke som det var engang? Ærgerlig

Skrevet

Jeg var forbi for næsten 14 dage siden men Takkede nej, da pigen var halv gammel og ikke køn :/ men det er selvfølgelig min vurdering? Alder over 40 i hvert fald. Så det bliver nok ikke som det var engang? Ærgerlig

Der har været en del ikke så attraktive piger på stedet på det sidste. 

Men jeg har hørt rygter om at Anne snart kommer igen, og der er vist også andet godt i pipelinen :)

Skrevet

Der har været en del ikke så attraktive piger på stedet på det sidste. 

Men jeg har hørt rygter om at Anne snart kommer igen, og der er vist også andet godt i pipelinen :)

Okay lyder godt men har ellers hørt Anne sku være blevet Gift? Så undre mig hvis hun sku kom tilbage?

Skrevet

Ok. Mine info et nogle uger gamle. Der er åbenbart sket noget nyt. Shit happens ;) 

Skrevet

Okay lyder godt men har ellers hørt Anne sku være blevet Gift? Så undre mig hvis hun sku kom tilbage?

Du har ret Anna er blevet gift og bor her i  dk  så hende ser i ikke drenge, og hende der kalder sig menna er i Thailand så den gode cat skaffer nok nye pige

Skrevet

Du har ret Anna er blevet gift og bor her i  dk  så hende ser i ikke drenge, og hende der kalder sig menna er i Thailand så den gode cat skaffer nok nye pige

Mena er ved Mali pt :)

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet

Mena er ved Mali pt :)

Nej hun rejste til thailand den 23-7-2015 men cremey er ved Mali sød og kærlig pige

Redigeret af knaldehunden

• 4 weeks later...
Skrevet

Hm Knaldehund. Jeg forstår ikke helt dine oplysninger ovenstående. 

Mena var ikke i Thailand på det pågældende tidspunkt - OG hvad bedre er, så har jeg mødt Anna idag. 

Hun er den glade livlige Anna med det let bølgede hår, det store smil og de brune øjne der smutter forførende rundt. Slank, petit og meget veloplagt. 

Meeeen det var ikke på Lampoo ;) 

Skrevet

Hm Knaldehund. Jeg forstår ikke helt dine oplysninger ovenstående. 

Mena var ikke i Thailand på det pågældende tidspunkt - OG hvad bedre er, så har jeg mødt Anna idag. 

Hun er den glade livlige Anna med det let bølgede hår, det store smil og de brune øjne der smutter forførende rundt. Slank, petit og meget veloplagt. 

Meeeen det var ikke på Lampoo ;) 

Spørg AArhus tror han ved alting, men han ved ikke ret meget kan jeg læse, tro hvad du ville og kom videre med dit liv

knaldehunden

Skrevet

Spørg AArhus tror han ved alting, men han ved ikke ret meget kan jeg læse, tro hvad du ville og kom videre med dit liv

knaldehunden

stop nu mand. Hvorfor denne personlige retorik? Vi er her vel for at hjælpe hinanden. Vil du benægte at jeg idag har mødt Anna? :) 

Skrevet

stop nu mand. Hvorfor denne personlige retorik? Vi er her vel for at hjælpe hinanden. Vil du benægte at jeg idag har mødt Anna? :) 

Stop selv mand, du kommenterer noget der er skrevet den 2 august måske pigen har truffet en anden beslutning, og så gider jeg ikke dele private oplysninger med dig.... Slut AArhus 

Skrevet

Stop selv mand, du kommenterer noget der er skrevet den 2 august måske pigen har truffet en anden beslutning, og så gider jeg ikke dele private oplysninger med dig.... Slut AArhus 

Det var dog et voldsomt temperament at lægge for dagen i en så forholdsvis ligegyldig sag. Håber solen vil skinne på dig og formilde dit sind ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Skrevet

Aflagde Lampoo et besøg igår, men gik igen da ingen af de tilstedeværende piger var i mit interesse felt. 

Bemærkede at der er blevet bygget en kabine mere, så der nu er to. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.