Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg ved godt, dette er en lidt speciel efterlysningen, men jeg tænder på at give massage,

så derfor

kender du måske en thai pige i Jylland, der gerne vil modtage massage

jeg har ikke haft held til at finde en endnu, de siger alle nej til mine ellers generøse tilbud

Skrevet

Hvis målet er at du skal have gratis sex med pigen, efter at du har givet massage til hende, tror jeg ikke du får nogen thai med til dette.

Betaler du standardprisen for samværet, er thaien nok bedøvende ligeglad med om det er dig eller hende, som ligger på briksen. 

Jeg har da oplevet nogle stykker, der gerne vil have massage, inden vi går over til den mere intime del af forretningen. 

Jeg kan her nævne følgende 4:

Gip i Aarhus 

Ten i Fredericia

Eive og Kayly i Vejle

Men mon ikke de fleste thaipiger vil være med på din leg, såfremt betalingen er på plads.

Hilsen 

Huaa Laan 

Redigeret af Huaa Laan

Skrevet

Jeg tænder også på at give massage til pigen, og gør det ofte,men det ER en del af legen/optakten og jeg forventer bestemt ikke at få sex til gengæld for min ydelse.

Jeg gør det for min egen skyld da jeg som sagt tænder på at yde, og samtidigt BILDER JEG MIG IND, at pigen nyder det, de fleste bliver i hvertfald våde og opstemte hvilket jo i sidste ende smitter af på mig.

Desuden giver jeg, (med farer for at få mig selv galt i halsen:shock:) efter andres udsagn en ganske fornuftig massage, og oplever at pigen kan huske mig for det:razz:, selv efter flere måneders pause mellem besøgende

Hilsen Dråben

Skrevet
  • Author

mange tak for svar

omtalte Gip i Århus, hvor finder jeg hende ?

Skrevet

mange tak for svar

omtalte Gip i Århus, hvor finder jeg hende ?

N&N Thaimassage i Herluf Trollesgade.

Hilsen

Huaa Laan

Skrevet

så har jeg fundet en :-)

mange tak for hjælpen 

Hvem har du fundet?:-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.