Buttman76 578 Skrevet 29. Juli, 2015 Så vidt jeg ved så er line stoppet i branchen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 29. Juli, 2015 Hun er stoppet for en del år siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-Boner 122 Skrevet 31. Juli, 2015 Ja et stort savn Hun var totalt fræk og hvad hendes røv ikke kunne af kunster hehe....Hende gad jeg virkelig godt et gensyn med! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
7400 88 Skrevet 1. August, 2015 Hun var fantastisk, og så havde hun den vildeste garderobe. Når hun trådt ind i lokalet i sit lak catsuit og sine lårlange støvler så var det svært, for ikke at sige umuligt, at holde blodet fra de nedere regioner. Der var bule i bukserne med det samme. Og hendes fingre kunne virkelig nogle tricks Jeg har hørt at hun stadig arbejder som Domina for et lille gruppe af gamle kunder. Hvem der bare var så heldig at kunne besøge hende til en times sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-Boner 122 Skrevet 1. August, 2015 (edited) Ja, jeg har faktisk også hørt lidt løse rygter om at hun gør noget i den stil? Desværre er jeg ikke på den liste Gad virkelig godt lege med hende igen Redigeret 1. August, 2015 af T-Boner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxtor 26 Skrevet 3. August, 2015 Jeg knepper hende af og til, så ja, hun er stadig i gang... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 904 Skrevet 6. August, 2015 Jeg knepper hende af og til, så ja, hun er stadig i gang...Så er du en heldig mand Maxtor. Kunne man måske overtale dig til at spørge hende om hun tager mod andre "gamle" kunder eller måske tager nogle omgange på ny med annoncering? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxtor 26 Skrevet 6. August, 2015 Desværre guys - der er lukket... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg