Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle,

har virkelig brug for en ordentlig behandling af min skulder og havde Hanna i tankerne. Det virker dog som om at hun ikke længere er een del af klinikken, da denne nu kun bærer Jin's navn og tilsyneladende flytter adresse - se link http://www.healthandwellnesstreatments.com/#!the_spa/c12wr

Er der nogen der ved om Hanna stadig giver massage og i så fald hvor henne?

på forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var hos hende til en fantastisk massage i sidste uge. Hun nævnte ikke noget omsat hun stopper, tværtimod fik jeg hendes tlfnr som jeg bare kunne ringe på næste gang jeg ville have massage.

PM mig hvis du ikke finder hende og vil have nummeret.

/North

Redigeret af North

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Hej alle,

har virkelig brug for en ordentlig behandling af min skulder og havde Hanna i tankerne. Det virker dog som om at hun ikke længere er een del af klinikken, da denne nu kun bærer Jin's navn og tilsyneladende flytter adresse - se link http://www.healthandwellnesstreatments.com/#!the_spa/c12wr

Er der nogen der ved om Hanna stadig giver massage og i så fald hvor henne?

på forhånd tak

Er hende i den Gule bluse, på deres hjemmeside, en "model" eller en af pigerne?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Det er Jintana :wink:

Hun er jo decideret Smuk på det billede ;-)

Gives der KUN alm. massage, hos Jintana, eller er der også muligheder for afslutninger? (Hvilke)

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Jintana er en nydelig dame.

Men jeg tror desværre ikke du skal regne med nogen former for afslutning hos hverken Hanna eller Jintana.

De har formået at holde fanen højt, og kun levere massage. Men massagen er så også i total spitzen klazze.

Redigeret af Arne Diller

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja Jintana er en nydelig dame.

Men jeg tror desværre ikke du skal regne med nogen former for afslutning hos hverken Hanna eller Jintana.

De har formået at holde fanen højt, og kun levere massage. Men massagen er så også i total spitzen klazze.

Jintana har engang givet afslutning til få udvalgte på Royal Thai, men hun har et alvorligt attitudeproblem. Hun er virkeligt en kølig skønhed - for at sige det pænt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jintana har engang givet afslutning til få udvalgte på Royal Thai, men hun har et alvorligt attitudeproblem. Hun er virkeligt en kølig skønhed - for at sige det pænt.

Jeg genkender beskrivelsen.

Jeg var hos hende to gange på Royal Thai. Hun gav en guddommelig svensker, nok den bedste jeg endnu har oplevet, men hun var kølig, hvilket tog en del af fornøjelsen – jeg har endda læst, af man end ikke måtte kigge på hende, før hun reagerede negativt.

Så slem oplevede jeg hende dog ikke. Men et attitudeproblem havde (har?) hun i hvert fald.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg genkender beskrivelsen.

Jeg var hos hende to gange på Royal Thai. Hun gav en guddommelig svensker, nok den bedste jeg endnu har oplevet, men hun var kølig, hvilket tog en del af fornøjelsen – jeg har endda læst, af man end ikke måtte kigge på hende, før hun reagerede negativt.

Så slem oplevede jeg hende dog ikke. Men et attitudeproblem havde (har?) hun i hvert fald.

Jeg besøgte kun Jintana én gang mens hun var hos Royal Thai. Hun blev sur hvis jeg dristede mig til at se lidt på hende.

Jeg skal i hvert fald ikke besøge hende i den nye klinik. Søger man smukke unge thaikvinder, så er der Ju fra Kalasin. Hun er i det mindste sød.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Baltazar

Jeg kan slet ikke genkende jeres beskrivelse af Jintana.
Jeg får altid en kæmpe kram + kindkys når jeg besøger hende. I mine øjne er hun noget at det sødeste, blideste og smukkeste man kan forestille sig. Jeg taler godt med hende og vi kan tale om næsten alt. Det vigtigste er dog at hun giver en fantastisk massage. Jeg har svært ved at forestille mig at det kun er undertegnede hun er sød overfor :-) - Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger, hun er sammen med Ploy fra Suphaphorn en af mine 2 favoritpiger.

Redigeret af Baltazar
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kan slet ikke genkende jeres beskrivelse af Jintana.
Jeg får altid en kæmpe kram + kindkys når jeg besøger hende. I mine øjne er hun noget at det sødeste, blideste og smukkeste man kan forestille sig. Jeg taler godt med hende og vi kan tale om næsten alt. Det vigtigste er dog at hun giver en fantastisk massage. Jeg har svært ved at forestille mig at det kun er undertegnede hun er sød overfor :-) - Jeg kan  give mine varmeste anbefalinger, hun er sammen med Ploy fra Suphaphorn en af mine 2 favoritpiger.

Det er måske bare mig ( og en del andre ) som ikke har samme potentiale som dig :-)

Du skriver, at hun er sammen med Suhaphorn. Leder hun ikke efter nye lokaler? Jeg er ikke med!

http://www.healthandwellnesstreatments.com/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Det er måske bare mig ( og en del andre ) som ikke har samme potentiale som dig :-)

Du skriver, at hun er sammen med Suhaphorn. Leder hun ikke efter nye lokaler? Jeg er ikke med!

Ja, hvordan kan hun være "aktiv" - på siden står der hun søger efter lokaler?? 

Et andet sted, hun er aktiv pt???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Baltazar

Hej Moviegoer, Jeg tror bare jeg har en god kemi med Jin, jeg har sikkert et potentiale svarende til de fleste af jer andre gentlemens ;-)

Nej Jin og Ploy fra Suphaphorn har intet med hinanden at gøre, ud over at være mine 2 favoritpiger. Der arbejder hver for sig i hver sin butik.

Håber at Jin snart finder en ny butik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Moviegoer, Jeg tror bare jeg har en god kemi med Jin, jeg har sikkert et potentiale svarende til de fleste af jer andre gentlemens ;-)

Nej Jin og Ploy fra Suphaphorn har intet med hinanden at gøre, ud over at være mine 2 favoritpiger. Der arbejder hver for sig i hver sin butik.

Håber at Jin snart finder en ny butik.

Er det Ploy fra det "hedengangne" Grundtvigsvej?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Baltazar

Er det Ploy fra det "hedengangne" Grundtvigsvej?

Ja det er Ploy fra Grundtvigsvej, lille 160 cm ca. 45 kg, guderøv, små bryster, Intelligent og en stor portion humoristisk sans.

Jeg har ved flere lejligheder mødt hende til løbestævner, hun løber også maraton.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...