Hop til indhold

Amanda i herning :D

Featured Replies

Skrevet

hej alle

jeg har kigget lidt efter denne pige i herning, kan huske jeg har besøgt en anden pige via samme nummer i herning, pigen er nok skiftet men om nogen kan bekræfte om billederne er den pige man møder eller om hvilken pige man møder på adressen ??

mvh

Skrevet

Hvis du kigger godt på billederne så tror jeg det er af 3. forskellige piger. Billede 2 og 3 er tilhører en anden pige som tit annoncerer.

Jeg har været i kælder lejligheden og billede 13-18 er taget der og er sandsynligvis hende du møder. Billede 1 og 4-12 kan være af samme

pige men i yngre udgave. Håber at du kan bruge det til noget. Ellers lav en aftale, gå igen hvis du ikke kan lide hvad du ser !!!

Skrevet
  • Author

hmmm ja der er lidt og tænke over, kunne godt se der er blandede billeder af forskellige personer, men det bare hvilken der passer, vil overveje og tage derhen og se hvad der dukker op 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.