Hop til indhold

Recommended Posts

Har været i jenbanegade i næstved, det der før var orchid-thaimassage, som nu hedder busaba,det var sidste gang jeg kommer der, det drejer sig kun om sex, jeg kom ind og sagde jeg ville have body to body, og hun sagde ikke andet og tog på pikken uden på bukserne, nej kun body to body, og ind kom en anden pige som også kun gik efter pikken, jeg fik min body to body men det var ingen fornøjelse. Prøv i stedet den nye orchid-thaimassage i østergade, det er lækkert, søde piger og du får det du beder om, jeg ville have en gang tantramassage til 500, og hun spurgte så godt nok om jeg ville have body med så blev det 700. jeg fik en lækker gang tantra/body af sød lille buttet pige med store bryster, så jeg fortrød at jeg ikke fik sex, det var rigtig lækker massage, og pikken rejste sig. Har været der en gang siden hvor jeg fik tantara og sex i en time til 1500 af den samme pige og hun ved hvad hun skal gøre, og så må du tage på hende over det hele, det skal prøves igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også nu to gange på en uge være uheldig hos busaba og sidste gang kom jeg til en låst døre på stod jeg bare der fik en sms at de ikke havde tid alligevel og havde ellers talt l telefon med hende 15 minutter før Jeg ankom og de ved godt hvem jeg er og har ellers kun positive ting at sige om dem men nu kommer jeg ikke der mere men sådan går det nogle gange og gider ikke bruge tid på en thai der snyder og ikke kan overholde en aftale 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...