Hop til indhold

Recommended Posts

På Kongevejen 2B i Ringkøbing kom der en ny ejer 15. september 2014!

inden da kunne man også få samleje på klinikken. Men er der nogen der ved, om det stadig kan lade sig gøre? (før der kom en ny ejer hed det Jasmin massage)

Jeg håber at få et seriøst svar, hvis nogen sidder inde med lidt mere viden! :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Et seriøst svar får man når man lægger en efterlysning i - efterlysninger ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har nok ret, men jeg er ikke en ørn til at finde rundt på siden. :???: Jeg gjorde mit bedste, men jeg kan godt fornemme det mislykkedes! :-(

Men i princippet mangler jeg heller ikke en efterlysning, men derimod at svar!

Men undskyld ulejligheden til dem der er blevet stødt over mit opslag. :eek: (ps. jeg leder nu stadig efter et svar)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan huske der i starten af den nye ejers tid stod at man kunne få det hele, men det frække så skulle bestilles på forhånd da der åbenbart ikke var alle af pigerne der gav det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak for svaret knold! :-)

Jeg troede faktisk kun der var en pige i klinikken, og det var ejeren selv! Hun er meget sød at snakke med, men jeg for fornemmer ikke at der er ekstra ydelser på menukortet.

Jeg har været der 2 gange siden den nye ejer kom, og jeg synes hun er MEGET bedre til massage! :-P

Men som sagt kunne det være meget dejligt at vide, om man kan få hende til at smide tøjet også, og så betale for samleje. Jeg kunne selvfølgelig spørge direkte, men jeg gider ikke ødelægge stemningen, når jeg i forvejen er glad for den gode massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak for svaret knold! :-)

Jeg troede faktisk kun der var en pige i klinikken, og det var ejeren selv! Hun er meget sød at snakke med, men jeg for fornemmer ikke at der er ekstra ydelser på menukortet.

Jeg har været der 2 gange siden den nye ejer kom, og jeg synes hun er MEGET bedre til massage! :-P

Men som sagt kunne det være meget dejligt at vide, om man kan få hende til at smide tøjet også, og så betale for samleje. Jeg kunne selvfølgelig spørge direkte, men jeg gider ikke ødelægge stemningen, når jeg i forvejen er glad for den gode massage.

kan meddele at ejeren ikke er til sex men hun har en assistent som gerne vil b2b. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak for svaret Anders and! :-D

Jeg har kun mødt en Thai kvinde på klinikken, og uden at være sikker, tror jeg det er ejeren selv jeg har mødt!

Hvis nogen har haft sex med hende, hvad har prisen så været for et knald?

Men er der så nogle kendetegn, så man ved hvem af dem der tager imod et knald?

Men ind til videre takker jeg for alle svarende! :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...