FKK4Ever 671 Skrevet 27. Juli, 2015 Hej Faldt over denne på Annoncelighthttps://annoncelight.dk/showad/188655 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 27. Juli, 2015 Ser godt nok fristende ud...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Juli, 2015 Tja det ligner hende der var der sidst jeg deltog, det er en fyr der arrangerergb i Herning på et bb hotel, sidst blev de alle hældt ud af hotellet.håber de har fundet et bedre sted..Men al det der nybegynder fis glem det, men hun er lækker og levere varendet må jeg indrømme.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand38 38 Skrevet 28. Juli, 2015 Nu er det ikke den samme pige.... Og der var ikke nogle der blev smidt ud, de kom aldrig ind.... men blev holdt en anden sted.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 28. Juli, 2015 Men al det der nybegynder fis glem det, Du mener at hun ikke er en ægte nybegynder? - det kan hun vel godt være mht. GangBang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Juli, 2015 Det som mand 38 siger er ikke det jeg har hørt og korrekt det var ikke denne pigejeg havde også lagt billet ind men fik heldigvis ingen svar..men gangen før var jeg med og det var hende her til et GB så nej hun er ikkenybegynder, det blev også sagt sidst men på snakken fandt jeg ud af at de flestehavde været med flere gange før med hende..Men tag da med, hun er god og køn, og måske kan I opleve at politiet også kommerdenne gang det vil da være en oplevelse måske kan I endda kommer på TV Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 671 Skrevet 29. Juli, 2015 Tak for advarsel Knajt, uanset om der ender godt eller skidt har jeg slet ikke lyst til at tage chancen.Jeg vil hellere læne mig tilbage og håbe på at fru Anne vender tilbage til Vejle, for det var en kanon oplevelse sidst .-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg