Hop til indhold

Recommended Posts

Er du til squiting, enten som en fetish eller som noget der bare skal opleves, kan jeg anbefale et smut forbi Miss Lulu. Det er personligt ikke noget jeg dyrker meget, men det skulle da prøves nu når jeg havde læst en masse godt om hende her inde, og det var da også bestemt et besøg værd.

Jeg var forbi her forleden til en halv times ballade (1100 kr) og der gik ikke meget mere en fem minutter før safterne sprøjtede ud af Lulu. Det gentog sig en fem, seks gange i løbet af den halve time både udløst af tungen, hånden og pikken da Lulu bestemt ikke er berøringsangst hverken som giver eller modtager.

Lulu er ikke den yngste i branchen, men har bestemt en trimmet krop der kunne sidde på en 10-15 år yngre model. Hun ved hvad det handler om og giver sin ydelse med et stort smil og en udstråling af at hun også får noget ud af det. Detaljerne holder jeg for mig selv, men tror ikke at det er sidste gang at turen gå til Valby…

http://www.miss-lulu.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...