Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der kan anbefale god Thai massage i Roskilde og omegn, gerne med happy end?

Skrevet

Følger lige den her tråd:) vis nogle har dugfriske beretninger fra Roskilde Thai massage på Ringstedvej så lad os hører, overvejer at besøge stedet igen efter at have fravalgt det i et års tid. 

Skrevet

Besøgte Roskilde Thaimassage for en uge siden efter at have holdt ca. et års pause. Det var ikke et besøg, der får mig til at øge hyppigheden af besøg på stedet - tværtimod.

Blev betjent af en noget overvægtig thaikvinde på omkring 40, tror jeg, og bestilte en halv times tantra. I første omgang ikke mere, for jeg kan godt lide at se og mærke, hvordan massøsen evt. lægger op til mere.

Massagen var en ligegyldig omgang oliesjask. Mere lovende blev det, da hun begyndte at pirre de ædlere dele. Her gav jeg tydeligt udtryk for velbehag, hvorefter hun forsikrede mig om, at hun havde magiske hænder. Herefter aftalte vi afslutning med hånd. Og så var der ikke længere magi. Hun høvlede løs for at få mig færdig i  en fart, og det lykkedes af en eller anden grund, for magisk og pirrende var det ikke.

Jeg betalte 300 kr for "massage" i en halv time og 300 kr for afslutning. I den dyre ende og der var ikke noget forhold mellem pris og kvalitet. Og så var den halve time i øvrigt klaret på 25 minutter.

Konklusion: Jeg dropper nok Roskilde Thaimassage permanent.

Skrevet

Besøgte Roskilde Thaimassage for en uge siden efter at have holdt ca. et års pause. Det var ikke et besøg, der får mig til at øge hyppigheden af besøg på stedet - tværtimod.

Blev betjent af en noget overvægtig thaikvinde på omkring 40, tror jeg, og bestilte en halv times tantra. I første omgang ikke mere, for jeg kan godt lide at se og mærke, hvordan massøsen evt. lægger op til mere.

Massagen var en ligegyldig omgang oliesjask. Mere lovende blev det, da hun begyndte at pirre de ædlere dele. Her gav jeg tydeligt udtryk for velbehag, hvorefter hun forsikrede mig om, at hun havde magiske hænder. Herefter aftalte vi afslutning med hånd. Og så var der ikke længere magi. Hun høvlede løs for at få mig færdig i  en fart, og det lykkedes af en eller anden grund, for magisk og pirrende var det ikke.

Jeg betalte 300 kr for "massage" i en halv time og 300 kr for afslutning. I den dyre ende og der var ikke noget forhold mellem pris og kvalitet. Og så var den halve time i øvrigt klaret på 25 minutter.

Konklusion: Jeg dropper nok Roskilde Thaimassage permanent.

det lyder bekendt det du skriver Benny Bom. Så jeg tror bare at jeg bruger mine penge et andet sted end hos Roskilde Thaimassage. Har besøgt knudsvej to gange og overvejer et trejde besøg i denne uge:-)

Skrevet

Hvad synes I om Namthip og hendes søster på Præstemarksvej? Er det bare mig, men springer hun ikke over hvor gærdet er lavest hvis man kommer der regelmæssigt?

Skrevet

Er kommet der i ny og næ og har prøvet begge to dog mest Namthip. Hos søsteren har jeg fået blid, god massage og et godt håndjob som afslutning.

Namthip giver god, hård massage, men hendes håndjob er blevet ringe, og en dårlig oplevelse for ca. et år siden har fået mig til at droppe stedet. Hun var dårlig nok begyndt på håndjobbet, hvor hun høvlede løs og efter kort tid udbrød irriteret: "Kom nu!" Sådan en ordre er ren turn off for mig, og jeg accepterer ikke at blive beordret i forhold til en ydelse, jeg har betalt for. Derfor er jeg forhenværende kunde på Præstemarksvej.

• 3 weeks later...
Skrevet

Namthip har jeg besøgt et par gange og du har helt ret moviegoer i, at hun prøver at springe over hvor gærdet er lavest, når hun skal til at afslutte, når man er kommer der regelmæssigt. Hun prøver nærmest, at få det overstået i en fart, hvor hun høvler igennem uden det store forspil under massage osv.

Hendes søster har jeg dog aldrig mødt, så er der nogen der ved hvornår hun plejer, at være på vagt?

Skrevet

Namthip har jeg besøgt et par gange og du har helt ret moviegoer i, at hun prøver at springe over hvor gærdet er lavest, når hun skal til at afslutte, når man er kommer der regelmæssigt. Hun prøver nærmest, at få det overstået i en fart, hvor hun høvler igennem uden det store forspil under massage osv.

Hendes søster har jeg dog aldrig mødt, så er der nogen der ved hvornår hun plejer, at være på vagt?

Hun plejer at være på vagt efter kl. 12. Søsteren er bestemt ikke lige så berøringsvillig som storesøsteren. De er begge lige grådige. Spring hellere Præstemarksvej over, og ordn det selv!

Skrevet

Jeg er har besøgt både præstemarksvej og ringstedgade en del de sidste par år, men har droppet dem helt da deres service er blevet dårligere og dårligere. Er begyndt at komme på Knudsvej hos Navia og det er helt fantastisk:-) hun er utrolig serviceminde og man føler sig virkelig velkommen....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.