Fjends 129 Skrevet 27. Juli, 2015 Stedet er nok ikke lige det mest diskrete, parkeringen er fin da ens bil ikke kan ses udefra vejen, men man skal gå ind omme på samme side som den store vej ligger, og hvis man som jeg rager lidt op i landskabet ^^ kan man nemt ses af de biler der kører ude ved siden af. Huset er lidt slidt indvendigt, og der er meget lidt højt til loftet i gangen, men lokalet hvor det sjove foregår er okay Og er i øvrigt i udstyret med en strip pole.Er egentlig stor fan af små piger, figuren er bare mere tiltrækkende, nok mest fordi bagdelen, naturligt nok vel egentlig som regel er mindre. Men en hver god regel har jo sin undtagelse Jannie er jo en høj pige så selv med mine 2m+ kunne en 69´er lade sig gøre Første gang det er prøvet men fandens frækt. Hvorfor der heller ikke tog ret længe inden jeg måtte overgive mig. Hun spørger selvfølgelig om jeg regner med at kunne igen, da der vist ikke var gået mere end 10min(ingen ur i lokalet). Joo det skulle jeg da mene. Fint så leger vi videre siger hun ^^ Som sagt så gjort, og den kommer også fint op igen, og jeg får en lille ridetur, over i missionær og så doggy, dejlig stram pige. Men så sker det! Lille mand mister ligeså stille interessen.... Wtf... Hun prøver derefter i hærdigt at få ham ind i kampen igen med med hånden, men nej nej, han er bare i dårligt humør, så det blev ikke til mere. På ingen måde Jannies skyld dog, Tror det var på grund af min meget dårlige form, alt blodet løb sku ud til mave musklerne i stedet, de er ihvertfald godt ømme idag (dat missionær ) Så alt i alt lidt en blandet oplevelse. Den eneste ting der skuffede var dog mig selv, så kan klart anbefale Jannie og bliver nødt til at have revanche en dag ^^ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg