Hop til indhold
gerog

Væk med thai konen

Recommended Posts

En ting er at anskaffe sig en kone fra udlandet, der vælger manden fordi han kan forsørge hende.

Men at man vælger en hensynsløs måde at lade sig skille, fordi manden er blevet træt af konen fordi hun er blevet ældre og "slap i kødgardinerne" det er ikke i orden.

Jeg læste artiklen om en mand der havde taget sin thai kones NEM id om natten og udført skilsmissen så hun stod tilbage med bogstavelig talt ingenting.
http://www.hdnet.dk/kvinde-mistede-alt-under-internet-skilsmisse/

Måske er det ikke alt der skal kunne gennemføres hurtigt via internettet, som f.eks. en skilsmisse?
Jeg tænker proceduren måske skal laves lidt om, så det også skal bekræftes manuelt og ikke kun digitalt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var grove løjer, kvinden kunne i princippet gøre det samme ved manden.

Præcis. Det er derfor jeg synes proceduren skal justeres.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Præcis. Det er derfor jeg synes proceduren skal justeres.

Man kan jo undre sig over at statsforvaltningen ikke har reageret:

En svoger til den 40-årig kvinde blev dog mistænksom, da han senere læste om svigerindens vilkår i skilsmissepapirerne fra Statsforvaltningen, Sagen blev anmeldt til politiet, som nu har sigtet den 50-årige mand for groft bedrageri og dokumentfalsk.

og det så må have været mandens bror, der syntes det var uretfærdigt - men det bliver da dyrt for manden - og så at få en anmærkning i straffebogen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...