Hop til indhold
Guest dallevalle

foxylady den samme ?

Recommended Posts

Guest dallevalle

foxylady frederikshavn

er det den samme som jeg læste mange dårlige anmeldelser på ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://side6.dk/resultatside/?q=foxylady

jeg har haft hende hos mig....men måtte stoppe samarbejdet da hun rent ud sagt røvrender mænd, smider dem ud før tid og tager deres penge.....eller hvis de vil gå ved døren skal de betale uanset.

sådan noget bedrageri kan jeg ikke stå inde for.

Hvordan slipper hun af sted med at kræve penge i døren? Så er de da for dumme hvis de hopper på dem, med mindre hun står med en 9 mm gun? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan slipper hun af sted med at kræve penge i døren? Så er de da for dumme hvis de hopper på dem, med mindre hun står med en 9 mm gun? 

Tjah, hvad er egentlig forskellen på, at hun tager dem i døren eller fem meter længere inde i etablissementet bag en lukket dør?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Står du i døren og hun ikke lige tiltaler dig, så går du vel bare din vej. 

Normalt skynder man vel sig at komme indenfor og få lukket døren bag sig - og så er man jo ligesom fanget, som en lille mus i en fælde - men ligefrem at måtte betale for at få lov at gå igen - den var ikke gået hos mig 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Normalt skynder man vel sig at komme indenfor og få lukket døren bag sig - og så er man jo ligesom fanget, som en lille mus i en fælde - men ligefrem at måtte betale for at få lov at gå igen - den var ikke gået hos mig 8-)

ja det er selvfølgelig rigtigt, men som du skriver så var den heller ikke gået med mig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...