Guest dallevalle Skrevet 27. Juli, 2015 foxylady frederikshavner det den samme som jeg læste mange dårlige anmeldelser på ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 19. Oktober, 2015 http://side6.dk/resultatside/?q=foxylady jeg har haft hende hos mig....men måtte stoppe samarbejdet da hun rent ud sagt røvrender mænd, smider dem ud før tid og tager deres penge.....eller hvis de vil gå ved døren skal de betale uanset.sådan noget bedrageri kan jeg ikke stå inde for.Hvordan slipper hun af sted med at kræve penge i døren? Så er de da for dumme hvis de hopper på dem, med mindre hun står med en 9 mm gun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. Oktober, 2015 Hvordan slipper hun af sted med at kræve penge i døren? Så er de da for dumme hvis de hopper på dem, med mindre hun står med en 9 mm gun? Tjah, hvad er egentlig forskellen på, at hun tager dem i døren eller fem meter længere inde i etablissementet bag en lukket dør? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 19. Oktober, 2015 Står du i døren og hun ikke lige tiltaler dig, så går du vel bare din vej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 19. Oktober, 2015 Står du i døren og hun ikke lige tiltaler dig, så går du vel bare din vej. Normalt skynder man vel sig at komme indenfor og få lukket døren bag sig - og så er man jo ligesom fanget, som en lille mus i en fælde - men ligefrem at måtte betale for at få lov at gå igen - den var ikke gået hos mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 19. Oktober, 2015 Normalt skynder man vel sig at komme indenfor og få lukket døren bag sig - og så er man jo ligesom fanget, som en lille mus i en fælde - men ligefrem at måtte betale for at få lov at gå igen - den var ikke gået hos mig Normalt skynder man vel sig at komme indenfor og få lukket døren bag sig - og så er man jo ligesom fanget, som en lille mus i en fælde - men ligefrem at måtte betale for at få lov at gå igen - den var ikke gået hos mig ja det er selvfølgelig rigtigt, men som du skriver så var den heller ikke gået med mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg