Hop til indhold
kingo40

Odense - Trekant m. 2 søskende ultimativ oplevelse

Recommended Posts

Jeg genkender ikke umiddelbart billederne, men bare det at de skriver at de er søskende får mine alarmklokker til at ringe og skrige at annoncen er fake - og det bliver egentlig ikke mindre af at de har fundet behov for at fremhæve det med "ægte" ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det kan du have ret i men jeg er lige glad med om de er søskende bare om de holder hvad der står i anoncen og om de ser ud som på billederne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg genkender ikke umiddelbart billederne, men bare det at de skriver at de er søskende får mine alarmklokker til at ringe og skrige at annoncen er fake - og det bliver egentlig ikke mindre af at de har fundet behov for at fremhæve det med "ægte" ...

hvorfor får det fake fordi de skriver at de er søskende??

ja det kan du have ret i men jeg er lige glad med om de er søskende bare om de holder hvad der står i anoncen og om de ser ud som på billederne

Jeg har ikke besøgt dem i Odense men de var i Kolding i Dec 2013 og hvis det er Nika og Nicole som er der som der står på annoncen kan jeg sige at de er søskende, og det er du heller ikke i tvivl om når du ser dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu har jeg besøgt dem og hold da kæft for en tur de er vild søde begge piger og de kysser som de skriver og det er bare vild frækt med de to i sengen på samme tid kan klart anbefales så kom bare af sted de er her 3 dage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...