Hop til indhold

Rokhøj, Lystrup

Featured Replies

Skrevet

I et anfald af trang, kørte jeg søndag mod Engtoften i Viby......men patruljevogn lige udenfor nr 16a fik mig til at ændre planer. (jeg ved ikke om patruljevognen havde ærinde i nr 16a, men følte ikke trang til at undersøge det.)

Kørte i stedet til Rokhøj i Lystrup. Der så mindst ligeså bombet ud som ved mit tidligere besøg, men jeg fik da ringet på. En nydelig pige som på ingen måde minder om billederne der ligger på nettet, åbnede døren. Jeg bestilte bare fransk-dansk cocktail, da det sådan set bare var at få lettet trykket der var formålet. Pigen havde lidt mave der måske bærer præg af en fødsel, men både ansigt, bryster og krop helt godkendt. Efter lidt fransk med gummi, havde vi sex i alle de positioner jeg ønskede, og hun var ganske indlevende. Alt i alt ganske fin oplevelse.

Det skal nævnes at hobbyrummet var blevet opgraderet betydeligt siden jeg var der sidst. Helt i orden....og døren stod på klem til endnu et rum. Jeg udforskede det ikke, men måske det er et rum til dem der vil have en endefuld osv.

Ville ikke være nervøs for at komme igen....dog noget skidt at man ikke kan regne med billederne.

Skrevet

Hvilken nationalitet havde pigen og kan du sige lidt om hvilke ydelser der ellers var på programmet

Skrevet
  • Author

Vil tro hun var polsk, men spurgte ikke. Hun spurgte indledningsvis om jeg talte tysk.

Helt standard menu, minus græsk. Jeg tror måske godt man kan få lidt smæk, også.....men som sagt gik jeg bare efter den nemme løsning, så studerede ikke hele kortet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.