Hop til indhold
1955

reklame på forsiden

Recommended Posts

Jeg er ret pikeret over reklamen på forsiden øverst til højre hvor en shemale knepper et barn bagfra, det bør I stoppen lige nu!!

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret pikeret over reklamen på forsiden øverst til højre hvor en shemale knepper et barn bagfra, det bør I stoppen lige nu!!

1955

Hvis du kigger lidt på proportionerne så er "barnet" lige så stort som shemalen ... blev du forvirret over at den der bliver kneppet ikke har lige så store bryster som shemalen? Nu findes der jo piger med små bryster og det kunne jo også være en langhåret fyr, men man ser jo det man vil se ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja, det ser umiskendeligt ud til at være en rødhåret spejderdreng der for den i numsen, men mon ikke det er meningen at det skal være lige på kanten for at tiltrække opmærksomheden. Heldigvis er det kun tegnefilm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret pikeret over reklamen på forsiden øverst til højre hvor en shemale knepper et barn bagfra, det bør I stoppen lige nu!!

1955

lad vær med at logge ud herfra, så slipper du for at se det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...