1955 1344 Skrevet 26. Juli, 2015 Jeg er ret pikeret over reklamen på forsiden øverst til højre hvor en shemale knepper et barn bagfra, det bør I stoppen lige nu!!1955 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 26. Juli, 2015 Jeg er ret pikeret over reklamen på forsiden øverst til højre hvor en shemale knepper et barn bagfra, det bør I stoppen lige nu!!1955Hvis du kigger lidt på proportionerne så er "barnet" lige så stort som shemalen ... blev du forvirret over at den der bliver kneppet ikke har lige så store bryster som shemalen? Nu findes der jo piger med små bryster og det kunne jo også være en langhåret fyr, men man ser jo det man vil se ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 27. Juli, 2015 Ja, det ser umiskendeligt ud til at være en rødhåret spejderdreng der for den i numsen, men mon ikke det er meningen at det skal være lige på kanten for at tiltrække opmærksomheden. Heldigvis er det kun tegnefilm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 27. Juli, 2015 Jeg er ret pikeret over reklamen på forsiden øverst til højre hvor en shemale knepper et barn bagfra, det bør I stoppen lige nu!!1955lad vær med at logge ud herfra, så slipper du for at se det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg