Hop til indhold

Recommended Posts

Til dig, min højt elskede muse

Dette er mine erfaringer med sugardating, de kredser især om en bestemt kvinde, som jeg har mødt igennem siden, skrevet med hendes fulde accept og forståelse, vel nærmest på opfordring, der vil på intet tidspunkt blive nævnt hvem hun er, eller hvem jeg er, det er ikke intentionen at nogen skal vide det, men det tænder os begge at jeg deler mine oplevelser med hende herinde.

Der vil løbende komme nye historier om vores oplevelser, da vores første møde skete for snart et år siden, så der er noget at indhente.

Sommeren 2014, vi husker den nok som meget varm og dejlig, og sugardating var nyt og spændende, i hvert fald i medierne, der blev da skrevet en del om det, så selv kedelige mig syntes det lød interessant, og jeg måtte oprette en profil, som sagt så gjort, og det var jo vældig sjovt, skrev til en del piger, og fik også en del svar, siden var ikke så stor som den er blevet, hvilket gjorde kontakten nemmere, og allerede den første dag, fik jeg et møde i stand med en kvinde, afsted det gik i heden, det var godt nok en varm oplevelse, sexen var fin, og den første nervøsitet om at møde kvinder på denne måde var overstået. oplevelsen var nu ikke større, og har ikke mødt hende siden, hun var ældre end mig, og det var ikke lige den vej jeg ville, men det skulle jo prøves.

Ugerne gik, og skriverierne med forskellige kvinder fortsatte, mødte nogle stykker som ikke viste sig at være noget særligt, en enkelt bed mig så hårdt i læberne når vi kyssede, at det gjorde ondt i flere dage efter, ikke så fedt igen. Skrev til en del, for at prøve at spore mig ind, hvad der føltes bedst og mest rigtigt.

Blandt alle dem jeg skrev til, var hende den fantastiske, havde kigget en del på hendes profil og hendes profilbillede, begge ting var noget der skillede sig meget ud, så tænkte det kunne være noget, hun var måske ikke som de andre, og selv om hun var en del yngre end mig, måtte jeg skrive til hende, for jeg har altid fået at vide, at jeg heller ikke er som andre, her måtte  være noget godt, så skrev en kort besked til hende, som tog udgangspunkt i hendes profiltekst, og jeg fik hurtigt svar tilbage, og vi skrev lidt frem og tilbage om løst og fast og hvad ved jeg. Dette forsatte i nogen tid, og jeg prøvede at få et møde i stand, men det var ikke så nemt, var næsten ved at opgive, men syntes der var noget særligt ved hende, og havde i mange andre tilfælde stoppet kommunikationen, der var bare noget ved hende her, så jeg blev ved, syntes allerede hun var noget særligt, hun var værd at kæmpe for. Det kan måske godt lyde lidt kæresteagtigt, men tror nok jeg søgte en længere relation, hvor vi kunne bygge noget op, som ville basere sig på at have noget sjov sammen, på flere forskellige måder, end at det kun skulle dreje sig om sex, men lige så meget glæde og oplevelser

En fredag aften lykkedes det mig at få en aftale med hende den efterfølgende lørdag formiddag, hvor vi skulle lave noget sjov sammen. Lørdagen kom, men jeg hørte ikke nærmere om formiddagen, hun var ikke online, så det var lidt irriterende, men heller ikke værre, for på daværende tidspunkt vidste jeg jo ikke så meget om hende, og hvad jeg kunne gå glip af.

Lørdag aften kom hun så online, og jeg skrev og spurgte om vi ikke havde en aftale om formiddagen, men hun havde haft travlt med forskellige ting, vi skrev lidt frem og tilbage, og så foreslog hun at jeg kunne komme forbi, sagde jeg naturligvis ja til, så fik adresse og telefonnummer, var ikke vant til at få udleveret telefonnummer, med de første møder jeg havde, så kom helt i tvivl, er hun fake, har hun taget røven på mig, og nu kører jeg ud og bliver overfaldet og frarøvet mine penge, men på den anden side, jeg er stor og stærk, så jeg kan forsvare mig, afsted det gik mod den spændende mystiske unge kvinde.

Ankommet til adressen, skriver som aftalt en SMS, og bliver lukket ind i opgangen og op ad trappen hvor hendes dør er åben, men pigen er ikke at se, kan høre lidt rumsteren, så hun rydder sikkert op, så går ind og siger hej, og bliver mødt af et hej fra et sted i lejligheden, heldigvis fra en kvinde, pyha, hun kommer ud fra sit skjul, og jeg får en meget stor krammer, så den nervøsitet jeg havde, er lynhurtigt forsvundet, for den varme og charme jeg fornemmede hun havde da vi skrev sammen, er helt bestemt tilstede, smider jakken og skoene, har ikke rigtig kigget på hende endnu, kun konstateret at hun har langt dejligt hår. uhmmm.

Hun spørger hvor vi skal sætte os, tja, jeg foreslår gulvet, til trods for at der både er en sofa og en seng i rummet. hun skænker noget at drikke og vi snakker lidt, hun foreslår om vi ikke skal sætte os op i sengen, nok et meget godt forslag, gulvet er nu lidt hårdt, får stukket et stykke chokolade i munden...og hun lægger sit hoved på mit lår, ingen anspændthed fra hendes side, bare naturlighed.

Har endelig haft mulighed for at kigge på hende, hun ser bare dejlig naturlig ud, ingen sminke, dejlige øjne, kønt ansigt, og meget afslappet påklædt, meget løse bukser, løs trøje, som jeg faktisk troede hun havde vendt forkert, det havde hun nu ikke, kroppen er lidt svær at vurdere, på grund af det løse tøj, men ser fint ud foreløbig. :)

Vi sidder og snakker en del om alt muligt, hun stiller nysgerrigt mange spørgsmål, dejligt med en der interesserer sig for en, så jeg synes det er vældig hyggeligt, selv om jeg kun får vand at drikke, finder dog ud af vores verdener er meget forskellige, det liv jeg lever ligger meget fjernt fra det liv hun har, men rart at snakke med en som har et helt andet syn på livet.

Efter en del snak, spørger hun om hun ikke må give mig en gang massage, og det ville da bestemt være dejligt, så mens hun henter noget massagecreme, beder hun mig tage tøjet af, så jeg max. har trusser på, så de bliver på indtil videre, ved jo ikke hvad der ellers skal ske, lægge mig på maven på sengen, og hun kommer ind og tager tøjet af så hun kun har bh og trusser på, smukt syn, dejlige bryster under en smuk sort bh, og et par bordeaux-farvede hipster-trusser, der fremhæver en dejlig rund numse, lige den rette størrelse, føler mig meget heldig, faktisk meget heldig, vi talte tidligere om at hun havde fået ca. 200 breve de første par dage hun havde været online, så hvordan jeg er sluppet igennem nåleøjet, er da ret utrolig, og her næsten et år senere, forstår jeg stadig ikke helt hvorfor. Sikkert heller ikke meningen jeg skal. :)

Tilbage til massagen, den er dejlig behagelig, hun kommer hele vejen rundt omkring ryg og skuldre, og den massagecreme hun bruger dufter bare helt fantastisk, meget blødt og behageligt, ligger bare og nyder det, helt fantastisk, som at være i paradis, tror jeg. føler mig totalt afslappet, og glemmer alt om tid og sted, det er bare helt vildt dejligt at der sidder en ung kvinde på min røv og er ved at bearbejde min ryg og mine skuldre. Hun foreslår så at jeg giver hende massage, og det vil jeg naturligvis gerne, så af med hendes BH, frit udsyn til hendes bryster, dejlig udsigt, de er ikke kæmpestore, men en dejlig håndfuld, og de stritter af vellyst, skønne naturlige bryster, hun ligger sig på maven, og jeg begynder at massere massagecreme på hendes ryg og skuldre, hendes hud er den blødeste hud jeg nogensinde har været i kontakt med, helt vildt, hvordan den er blevet sådan ved jeg ikke, men meget dejlig at røre ved, da ryg og skuldre er bearbejdet, foreslår hun at jeg masserer hendes røv, jaaaaa, så trækker hipstertrusserne af, og tager blidt fat i hendes numse, som bare nærmest er endnu blødere end ryggen, kærtegner den blidt med massagecreme, frem og tilbage op og ned....og berører nogle gange hendes anus og hendes skamlæber, et smukt syn fra min position, dejligt at kunne sprede hendes velformede baller, og bare give hende velvære, fantastisk følelse, hun ligger bare der med lukkede øjne og et veltilfredst smil, og nyder livet, det samme gør jeg.

Massage slut, kysser blidt hendes, nu endnu blødere, røv, den er så dejlig, vi er nu begge to helt nøgne, vi ligger os tæt sammen, og jeg begynder at kysse hende og nusse hende forskellige steder på kroppen, hun er virkelig dejlig, meget sensuel, meget smuk, kysser hende videre, selv om jeg ligger så ydeligt på sengen, at jeg er ved at falde ned,bliver jeg ved, hun tager blidt fat om min pik, og leger lidt med den, tager den blidt i munden og leger lidt med pikhovedet, stille og roligt og smukt, vi nusser blidt videre i nogen tid, det føles rigtig dejligt, er meget liderlig, det samme er hun vidst blevet, for pludselig, efter der har været stille længe, siger hun, at jeg skal tage hende bagfra, med glæde, finder et kondom frem, hun ligger sig med sin dejlige røv, godt op i vejret, min pik er meget hård, og vi hjælper hinanden, med at få vores kroppe til at smelte sammen, dette sker meget nemt, vi er begge meget tændte, tager hende først stille og roligt, men det bliver hurtigt mere intenst, hun stønner lystigt, og jeg er heller ikke lydløs, sætter min ene fod på gulvet, for at få en bedre position, og dunker igennem, det er ret vildt, pludselig går en af lamellerne på sengen løs, og dunker i takt med vores knepperi hårdt mod gulvet, mon underboen kunne høre det :) , hårdere og hårdere, vi skriger begge to, og jeg kommer til sidst i en dejlig orgasme oppe i hende, hvilken forløsning, trækker mig forpustet ud og ligger mig på ryggen, hvilken tur, det er muligt det ikke var så avanceret, men enkelt og helt fantastisk, tager kondomet af, i skraldespanden med det, vi snakker lidt igen, og hoppen lidt rundt i lejligheden, mine ben sejler rundt, pyha, det føltes godt

Det er blevet på tiden at komme hjem, desværre, tilbage til virkeligheden, tager tøj på, vi krammer stort farvel, og hun siger hun håber vi ses igen, retter det til at hun synes vi skal ses igen, og det er jeg da helt enig i, vi tager afsked, og jeg sejler ned i min bil, og jeg mener sejler, mine ben ryster under mig, har svært ved at gå normalt, hvad var det lige der skete her, sætter mig ind i bilen, skal lige sidde lidt ned og få styr på benene, der går nok 10 minutter, før de er nogenlunde sig selv igen, kører hjem, stadig med let rystende ben, så pedalerne bliver ikke helt betjent optimalt.

Kommer hjem i seng, under dynen, har svært ved at falde i søvn. Jeg har lige været i paradis, denne skønne unge kvinde, har givet mig en helt fantastisk følelse, en følelse du bare vil have mere af..... Min aften i paradis.

Tak

Fortsættelse følger.......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor ligger denne under Anmeldelser?

Uden profilnavn er det ikke meget andet end en historie, som andre brugere ikke kan bruge til så meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg er også meget interesseret i at høre, hvor meget de tager, de her sugarbabes.

Men hvis de får 200 brev kan det også være lige meget, for jeg slipper aldrig igennem DEN ansættelsesproces!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rønnebærerne er sure sagde ræven - da den ikke kunne nå dem .

Dejlig beretning fra hjertet hvor man kan genkalde sig mange af de enkelte facetter.

Flere af dem !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Ja - jeg foreslår admin at denne historie rykkes ind under hyggesnak eller at der bliver skrevet et brugernavn på så det bliver en anmeldelse og ikke en novelle

Lige til de grå sider :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...