Hop til indhold
Pogo

Spørgsmål ang. Sildanafildosering

Recommended Posts

Måske et dumt spørgsmål, men here goes:

stiger sandsynligheden for at opleve bivirkninger hvis man øger dosen af sidalnafil? Jeg har ikke den store virkning med 50 mg piller, og oplever kun lidt hedetur. Er det Jeres erfaring, eller måske ligefrem påvist, at bivirkningerne enten øges, eller bliver til de værre symptomer, skulle man prøve den dobbelte dosis?

mvh

pogo

Del dette indlæg


Link til indlæg

vil nok ind og læse hvad der står evt på en hjemmeside hvor de sælges eller i brugervejledningen, men jeg ville nok bare have taget en dobbelt, da jeg også har prøvet med 50mg og syntes ikke helt banditten er hård nok, så jeg regner med at gå efter 100mg når jeg har brugt de sidste :D

det ikke fordi vi dør af det, hvad gør man ikke for at nyde det fuldt ud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor stir en dosis der er nødvendigt afhænger af din kropsvægt jeg har fået ordineret 100 mg af min læge. Leger jeg længere end 5 timer tager jeg 1/2  tabbelet mere også efter aftale med lægen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Display--- det har du også ret i men hvis de ikke er fået gennem en læge face to face og er bestilt fra nettet i mit tilfælde.

 

 det er ikke alle der vil gå til sin læge og sige min diller står ikke op med 50 mg giv lige dobbelt op, der er jo alligevel en brugervejledning i alle pakker, som siger alt hvad du har brug for at vide, uden en læge :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan virker de egentlig i praksis? Har man en stivert i flere timer eller falder den til ro efter udløsning?

Bliver man mere udholdende, eller er det det samme, som hvis man ikke tager en pille?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan virker de egentlig i praksis? Har man en stivert i flere timer eller falder den til ro efter udløsning?

Bliver man mere udholdende, eller er det det samme, som hvis man ikke tager en pille?

Der står i vejledningen, at der skal være en seksuel stimulering. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det virker rigtig godt, jeg har prøvet gp med en pille og uden en pille, der var stort forskel.

først var det uden og der døde den efter udløsning kom ikke op på nogen måder, så tænkte jeg at jeg skulle købe mig nogle og pørve næste gp med pille, da jeg så fik udløsning, faldt den lige en smule efter lidt sutteri blev den hård igen som var der ikke nogen udløsning, og de kan holde op til 4.-5 timer og jeg havde taget 1 time, men stadig efter jeg var færdig og kommet hjem var den stadig hård :D så kan da anbefales hvis man bliver træt af at ikke kan rejse efter udløsning :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Pogo

Selvfølig skal du ikke kunne snakke Mandarin

Du skal da bare tage en snak med dig selv!

Når nu du vil have liv i dyret....altså blod i tingen...altså blodet op i den...ok?...så er det jo ikke kun i dimsen blodet stiger vel?

Du får lidt hedeturen ik?

Så skal du bare tage nogle flere! så er der gang i systemet! Du skal samtidig abbonere på Begravelsesnyt og se på de nye udgaver for kister! og evt. beregne den hurtigste rute for en ambulance, der fra du skal lave dit trip og til hospitalet! Du behøver ikke have penge på mobilen....opkald til 112 er gratis...men det når du ikke! og taler pigen mandarin...så glem det!

Så al det der pjat med læger og de er på recept...glem det, det er kun for tøsedrenge, og du er en mand i din bedste alder!

Den slags piller bør bestemt stå, sammen med pinocchiokugler og andre sjove ting!

Rigtig god fornøjelse! 

(ja der er dem der er kommet hjem fra thiland, efter konkurrancen hvem kan nå flest piger, ....på sjove piller,....en kom hjem som grøntsag i rullestol,....kun en af bivirkningerne...)

Insæt selv de smileyer du mener bedst passer til indlæget!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

stiger sandsynligheden for at opleve bivirkninger hvis man øger dosen af sidalnafil? Jeg har ikke den store virkning med 50 mg piller, og oplever kun lidt hedetur. Er det Jeres erfaring, eller måske ligefrem påvist, at bivirkningerne enten øges, eller bliver til de værre symptomer, skulle man prøve den dobbelte dosis?

Tidligere tog jeg 100 mg, men da jeg ikke lige har så mange tilbage og må spare lidt på dem, har jeg istedet forsøgt at gå ned i dosering, først til 50 mg og nu til ca. 25 mg og mindre - og jeg synes stadig jeg straks får lidt trykken for brystet, hjertebanken og en let hovedpine i baghovedet, der dog hurtigt går over. Virkningen kommer altså forholdsvis hurtigt - indenfor 5 - 10 min - og det forbavser mig lidt, da f.eks. hovedpinepiller normalt først virker efter ca. 45 min., så jeg har spekuleret på om tabletterne har en placeboeffekt eller om de optages allerede i munden eller svælget, hvis jeg ikke straks skyller dem ned, men lader dem smelte på tungen - de smager bare ikke særlig godt :?

Undlad dog at skylle dem ned med alkohol - det synes jeg ligesom forkorter begejstringen :sad:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ih, du tager da også alting så alvorligt.... Mine piller stammer fra en statslig anerkendt, Nordeuropæisk leverandør, så vi er væk fra mistanken om placebo eller ligefrem edder og forgift! 

Tilmed har jeg et blodtryk der passer til en mand 10 år yngre end min nuværende alder, så den helbredsmæssige side er i orden.

nu er jeg flyttet til Vandkantsdanmark, og kan ikke nyde at ligge imellem dine ben længere, hvilket betød, at alt andet blev ligemeget. Derfor har jeg tyet til lidt andre hekserier..

 

 

Ih, du tager da også alting så alvorligt.... Mine piller stammer fra en statslig anerkendt, Nordeuropæisk leverandør, så vi er væk fra mistanken om placebo eller ligefrem edder og forgift! 

Tilmed har jeg et blodtryk der passer til en mand 10 år yngre end min nuværende alder, så den helbredsmæssige side er i orden.

nu er jeg flyttet til Vandkantsdanmark, og kan ikke nyde at ligge imellem dine ben længere, hvilket betød, at alt andet blev ligemeget. Derfor har jeg tyet til lidt andre hekserier..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nu du får anden form for medicin, så er det altså absolut anbefalelsesværdigt, at din læge er med på råd, så du ikke ender med en farlig cocktail.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

 

Ih, du tager da også alting så alvorligt.... Mine piller stammer fra en statslig anerkendt, Nordeuropæisk leverandør, så vi er væk fra mistanken om placebo eller ligefrem edder og forgift! 

Tilmed har jeg et blodtryk der passer til en mand 10 år yngre end min nuværende alder, så den helbredsmæssige side er i orden.

nu er jeg flyttet til Vandkantsdanmark, og kan ikke nyde at ligge imellem dine ben længere, hvilket betød, at alt andet blev ligemeget. Derfor har jeg tyet til lidt andre hekserier..

Kære Pogo

Se det giver mig jo straks en ekstra grund til at passe på dig!

Jeg tager mig altid godt af mine drenge (det lød godt ik? hæ hæ)

Sender dig en pm.

Kraaaaaaaam

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...