Hop til indhold
Fjends

Anna aarhus-stjernepigerne.dk

Recommended Posts

Kan ikke finde andre anmeldelser af hende herinde, så må hellere give det et forsøg. Det har hun sku fortjent.

Fik endelig nosset mig sammen til at bestille en halv time med hende. Sød telefon pige, ville bestille en tid omkring 00:30-00:45, det var helt fint, mig i bilen og afsted mod Århus.

Stedet måske ikke det mest diskrete der et lejligheds kompleks lige overfor, men hvis ikke man er kendt i Århus, hvilket jeg ikke er, er det jo ikke noget problem. Pænt, rent og spejl i loftet over sengen.

Og nu til det vigtige, Anna.

Sød imødekommende pige, med smil op til begge ører under hele besøget. Er normalt en mand af få ord, især omkring fremmede, men det var egentlig okay nemt at snakke med hende. I min optik en meget køn pige. Ikke helt så spinkel som billederne antyder, men det er ikke ret meget vi snakker, bestemt en meget petit og fin lille pige. Så hvis det er det du søger bliver du i hvertfald ikke skuffet. Hold nu op en sød lille mås der sidder på den pige :) Brysterne er en pænt siddende B, med nogen fine strittende niples.

Nå men vi er nu nået over på sengen, med mig liggende på ryggen mens hun hiver lidt i banditten og snor sig lidt rundt, da den er oppe får hun smuttet gummiet på og begynder at give lidt fransk, alt i mens får hun ligeså stille også lingeriet af. Så spørger om jeg havde lyst til at slikke hende, og det havde man, for det var en sød lille petit mis der matcher pigen ;) piercet var den sku også :D Nå men jeg kommer igang, og det virker sgu til at hun kunne lide det, masser og masser af bevægelse i underlivet, og små dejlige støn. Lækker oplevelse. Havde egentlig lyst til at blive der nede noget længere men havde jo også andre ting at nå ;) Vi kommer derefter omkring, cowgirl, reverse og så i doggy, nu er jeg ved at være ret tændt, efter alt det og så udsynet af den mås der, så der holder jeg ikke længe. Lidt synd egentlig for det lød helt klart til at det var den stilling hun synes bedst om, gerne hårdt ;) 

 

Alt i alt en rigtig lækker oplevelse. 

Gentagelsesfaktor: 100% bliver nød til at smage den mis og nyde den mås igen :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...