Hop til indhold
Gæst

Lækker, fræk og kælen 25 årig

Recommended Posts

Hej alle!

Jeg tænkte på, om der var nogle af jer, der kendte noget til denne søde pige? :)

https://annoncelight.dk/showad/185524

Er grøn på dette område, så min største frygt er om hun er ægte, eller om jeg åbner døren til en stor rockertype :)

tja du kan prøve at skrive til hende og spørge om billeder, selvom hun skriver at hun ikke sender flere...

syntes da for 2500kr i timen så skal hun virkelig være lækker, hvis du ikke føler hun er det så skal du bare hoppe videre til en anden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun har haft billeder på annoncen og de virkede skam legitime nok. Synes godt, jeg kan spotte ugler i mosen, men bliver bare usikker, nu hvor jeg har en aftale med hende i næste uge. Det er nok bare nerver, men ville da lige benytte denne platform og se om I kunne dulme dem lidt :)

Prisen er også lidt høj i forhold til gennemsnittet, ja, men hun så også virkelig lækker ud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har haft billeder på annoncen og de virkede skam legitime nok. Synes godt, jeg kan spotte ugler i mosen, men bliver bare usikker, nu hvor jeg har en aftale med hende i næste uge. Det er nok bare nerver, men ville da lige benytte denne platform og se om I kunne dulme dem lidt :)

Prisen er også lidt høj i forhold til gennemsnittet, ja, men hun så også virkelig lækker ud ;)

jamen så må kaste dig ud i det og tage en for holdet og vende tilbage :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jamen så må kaste dig ud i det og tage en for holdet og vende tilbage :D

Det bliver nok nødvendigt, ja :) Men er det en faker, så har personen gjort sig mere end normalt umage (udvekslet en del mails). Men inden jeg udleverer min adresse, tror jeg lige, vi skal snakke i telefon ;!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...