Hop til indhold
Gæst

Arabiske/mellem-østlige piger

Recommended Posts

+1 til Mira.

Været på PG mange år efterhånden så ved ikke hvor præcise billederne er.

En dejlig pige med Ægyptiske rødder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blot et hint. Der er en del mørke piger også arabiske inde på sugar daters. Har selv en svaghed for dem og har mødtes med en arabisk derinde. Vær dog opmærksom på at specielt de mellemøstlige ofte ik har billede på eller fake. Hende jeg mødtes med sagde det var fordi der er bange for at blive genkendt og konsekvenserne deraf. Men har du Skype er de ofte villige til at vise sig der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Blot et hint. Der er en del mørke piger også arabiske inde på sugar daters. Har selv en svaghed for dem og har mødtes med en arabisk derinde. Vær dog opmærksom på at specielt de mellemøstlige ofte ik har billede på eller fake. Hende jeg mødtes med sagde det var fordi der er bange for at blive genkendt og konsekvenserne deraf. Men har du Skype er de ofte villige til at vise sig der.

Det skal nok blive spændende - hører I ikke fra mig i løbet af de næste par uger, er jeg enten stukket af med en arabisk prinsesse eller blevet offer for et æresdrab.. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...