Hop til indhold
FrankJ

Flensburg: Action mod falske fotos i Engelsburg

Recommended Posts

Engelsburg

Jeg mindes ikke at have set ægte billeder af piger i Engelsburg, bortset fra søde Vivian og den overlækre mørkehårede, som næsten altid var i Taubenstrasse. Nu er Vivian desværre i Kiel, og den anden er blevet lykkelig gift.

Jeg har tidligere HER  gjort Mutter opmærksom på falske billeder af 2 piger og på det påfaldende i, at alle anmeldelser udelukkende er positive (de godkendes af hende inden de bliver offentliggjort) . Det afviste hun.

Vivian fortalte mig i sin tid, at en meget stor del af hendes kunder var danske, og så tænker jeg, at Mutter måske kunne påvirkes af, hvad der bliver skrevet om Engelsburg og deres fotos  her på EG - hvis vi gør hende opmærksom på det.

Det forudsætter naturligvis, at disse anmeldelser om fotos skrives på tysk, men det kan Google vel hjælpe med.

Man kunne selvfølgelig bruge samme metode ift. pigerne på Fairgirls men jeg ved ikke, om de har ligeså mange danske kunder.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne på fair girls har også rigtigt mange danske kunder bordeller som: Finkenstrasse/Feldstrasse/Junkenholweg har mange dansker som kunder :) men billeder passer med de piger som åbner døren ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er to ting der gør ondt, det er når der skrives om det på div. site også på de tyske og når man vender i døren og går igen med en bemærkning om fakebilleder.

Det samme gælder iøvrigt danske steder.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er noget sludder, når jeg nævner FairGirls, for de har jo ikke en hjemmeside som Engelsburg, og heller ikke Finkenstrasse - hvor billederne efter min erfaring for det meste er ægte.

Men det kunne være rart at høre nogle kommentarer til mit forslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er pigerne i Flensburg, der normalt kun 1 - 2 uger ad gangen, bortset fra de mere faste, derfor nytter det sjældent ret meget med at anmelde falske fotos - og at lave en oversættelse til tysk til de tyske anmeldelses fora er nok at gøre lidt meget ud af det - det skal tyskerne nok selv finde ud af - men er man god til tysk, er man da velkommen til at gøre det ;-)

Jeg vil istedet opfordre folk til at vende om i døren, hvis modellen slet ikke svarer til beskrivelse og fotos eller det man søger + evt. smide en anmeldelse/advarsel her på sitet.

PS. det er altid en god ide i Flensburg at gardere sig med mindst en 3 - 4 udvalgte modeller, så man ikke behøver hoppe på den første den bedste - og i Latinerkvarteret kan man jo nærmest parkere et sted og så gå rundt til de fleste :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg taler ikke om pigerne, jeg taler om forsøge at ændre Engelsburgs og mutters politik.
Hvad er det for tyske fora, du taler om??
Mit forslag udelukker næppe, at man vender i døren.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Engelsburg

Jeg mindes ikke at have set ægte billeder af piger i Engelsburg, bortset fra søde Vivian og den overlækre mørkehårede, som næsten altid var i Taubenstrasse. Nu er Vivian desværre i Kiel, og den anden er blevet lykkelig gift.

Jeg har tidligere HER  gjort Mutter opmærksom på falske billeder af 2 piger og på det påfaldende i, at alle anmeldelser udelukkende er positive (de godkendes af hende inden de bliver offentliggjort) . Det afviste hun.

Vivian fortalte mig i sin tid, at en meget stor del af hendes kunder var danske, og så tænker jeg, at Mutter måske kunne påvirkes af, hvad der bliver skrevet om Engelsburg og deres fotos  her på EG - hvis vi gør hende opmærksom på det.

Det forudsætter naturligvis, at disse anmeldelser om fotos skrives på tysk, men det kan Google vel hjælpe med.

Man kunne selvfølgelig bruge samme metode ift. pigerne på Fairgirls men jeg ved ikke, om de har ligeså mange danske kunder.

Hende den overlækre mørkehårede, er det Jessika du tænker på?

Ja hun er savnet. Heldigt asen der har scoret en så flot kvinde.

Så vidt jeg ved delte Vivian og Sahra (mutter) bord og seng tidligere; men det er slut nu, derfor er Vivian at finde andre steder.

"!! Alle verwendeten Fotos der Mädchen sind ausschließlich Originalfotos !! " Fra hjemmesiden.

Alle andvendte fotos af pigerne er udelukkende originalfotos! Der står dog ikke noget om alderen på de nævnte fotos.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg taler ikke om pigerne, jeg taler om forsøge at ændre Engelsburgs og mutters politik.
Hvad er det for tyske fora, du taler om??

Ja, f.eks.:

http://www.freiercafe.org/forum.php

Jeg tror at de bliver svært at ændre Engelsburgs politik mht. falske billeder, ligesom alle andre steder, andet end ved vende om i døren, smide en advarsel og så ellers undgå stederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så fortsætter vi bare med at beklage os og spilde tiden på at køre og vende om i Flensborgs døre.

Du kan jo også fremfor at spilde tiden vælge at gøre i 

http://en.the-pclub.de/

hvor du enten kan vælge at blive præsenteret for et mindre udvalg af piger eller sætte dig ind i baren, lade pigerne hygge og flirte lidt med dig, mens du udvælger den/de helt rigtige til en eller flere ture ovenpå.

Desværre åbner de først kl. 13, hvor de andre piger inde i Flensburg ofte allerede er på deres pind fra 9 - 10 tiden, så du både kan nå en tur før og efter at du har læsset dåsebajsere :-D

NB. i Latinerkvarteret er der flere opgange, hvor der for mig synes, som om der ofte er navne på flere piger, end der annoncerer? (eller de annoncerer andre steder end Fair-girls og Sex-Nord - måske lokale avis.annoncer?) - og så kan man evt. være fræk og gå rundt og ringe på ved den øverste først, så man i det mindste ikke lige skal forbi hende, man ikke ville besøge en gang til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det du kalder Latinerkvarteret kaldes lokalt "klein Istanbul"

På Feldstrasse 18 er jeg ikke blevet snydt med billeder. 

Der er nok mange i branchen der bruger billederne i lang tid, er pigen ikke helt deform eller meget ældre går jeg ind. Er der tale om egentlige fakefotos af en anden person bør man gå øjeblikkeligt, så bliver der nok også snydt på andre måder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener nu ikke falske billeder er specielt udbredt hos lige netop Engelsburg. Der har været eksempler på det, men de fleste jeg har mødt, har lignet deres billeder meget godt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende den overlækre mørkehårede, er det Jessika du tænker på?

Ja hun er savnet. Heldigt asen der har scoret en så flot kvinde.

Så vidt jeg ved delte Vivian og Sahra (mutter) bord og seng tidligere; men det er slut nu, derfor er Vivian at finde andre steder.

Link til Jessica http://www.engelsburg-fl.de/models/jessica_page.htm

Link til Vivian http://www.engelsburg-fl.de/models/vivian_page.htm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...