Hop til indhold
Mr.Djurs

Besøg hos Judith ved Randers

Recommended Posts

Jeg var lige på besøg hos Judith torsdag aften mens hun var i Randers. Jeg havde i løbet af eftermiddagen fået ideen til at finde lidt hyggeligt selskab om aftenen, men egentlig ikke bestemt mig til hvor det skulle være, og alt imens jeg gik og tænkte lidt på om det skulle være et af de få steder jeg før har haft min gang, eller om noget helt nyt jeg skulle prøve, ja så gik tiden jo lige så stille.  Først hen ved 18-tiden kom jeg til at tænke på at Judith vistnok var i Randers den dag, jeg var da også klar over at der nok ikke var store chancer for at hun var ledig mere den dag....... men da mobilen jo lå i lommen, så tog det jo da kun et minuts tid at få sendt en forespørgsel afsted til denne søde dejlige pige, og efter lidt tid kom den første sms tilbage fra hende om at hvis lidt forskellige småting kunne afpasses efter hinanden, så kunne vi nok finde ud af det.   Og aftalen efter lidt skriven frem og tilbage blev så at vi kunne få en time sammen fra kl 20.30, hvis jeg ville køre hende til et nærmere bestemt sted lidt tættere på Randers efter vi var færdige....... og jo selvfølgelig ville jeg da gerne  det :) (stedet hvor man kan møde hende er et godt stykke ude på landet)

Jeg har efterhånden været sammen med Judith en del gange, så vi er kommet til at kende hinanden ret godt. Og da jeg ankom blev jeg som altid budt velkommen af en glad  smilende og som altid oplagt Judith..... den oprindelige plan med at køre hende til byen efter vores møde, var i løbet af den mellemliggende tid blevet ændret, så det ikke længere var nødvendigt...... i stedet havde hun fået ideen om, at hvis jeg ville hjælpe hende med at få taget et par nye billeder ude i haven når vi var færdige, så kunne hun godt tænke sig det......... jooooo det syntes jeg da var en rigtig god ide, så det blev aftalt sådan.

Nå men så smuttede vi da op ad trappen til førstesalen, hvor hyggetimen skulle foregå, og alt imens vi fik nusset og fik pillet tøjet af, blev vores oplevelser siden sidste møde da også lige snakket igennem, inden vi gik  over til den frække del af seancen.  Og hvad der præcis foregik i den næste lille times tid behøver vist ikke nogen nærmere beskrivelse, ud over at vi vistnok kom rundt i de fleste mulige stillinger........ og hyggede os rigtigt godt med det begge to er jeg sikker på ;) Jeg er nok ikke den der forventer det aller vildeste højlydte sex, og det tilpasser Judith sig på en meget fin måde, men jeg fornemmer bestemt også, at hvis man kommer for at møde en rigtig vildkat, så kan hun også finde den frem i sin personlighed. Det jeg sætter så utroligt stor pris på hos Judith, er at når jeg møder hende, så føler jeg virkelig at jeg besøger en ven, som ønsker at gøre alt hvad der er menneskeligt muligt for at gøre mig tilpas, hvilket jeg efter bedste evne prøver at give tilbage til hende.

Efter vi er færdige med sex delen af sådan en hyggestund, plejer der lige at være lidt mere tid til at få snakket  om de ting vi har med at gøre til dagligt...... og netop det , har gennem det lille års tid jeg har kendt til Judith, bragt os tættere og tættere på hinanden , dog uden at det er blevet FOR tæt...... og det skal det bestemt heller ikke blive ;)

Nå men denne aften skulle vi jo slutte af med at tage lidt billeder i haven, men inden vi havde hygget med snak, sex og mere snak, så var det ved at blive lidt sent, og ikke så lyst som det godt måtte have været, og jeg ved faktisk ikke om der blev noget imellem som er godt nok...... men hvis der er, så var det vistnok meningen at hun ville bruge det på hjemmesiden eller her på EG, så får vi jo glæde af det der ;)

Judith er en utroligt smuk pige, hun taler ikke dansk men taler rigtigt godt engelsk. Hun er intelligent og omsorgsfuld, og så er hun ikke sart, så langt de fleste vil kunne få et super godt besøg hos hende, uanset om man kommer efter noget ekstra frækt, eller det er dejlig kærestesex man kommer efter (som jeg).......... så se bare at komme afsted brødre, hvis I vil have en fræk hyggestund med  Judith. Men vær god ved hende, det fortjener hun så meget :)

http://judithlatina.blogspot.com.es/?zx=86a0bbb8af10a5d7

https://www.eroguide.dk/forum/profile/17429-judith/

Judith I know you read this sooner or later, and I want you to know that I enjoy every minute with you..... it is only better and better for every time :)

Thank you very much because we can trust each other so much so we can tell each other all the things we can, thanks for the times we have been together, and I hope we will have many meetings in future too ;)

Mr.Djurs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Ja hun er sgu for sød besøgte hende i går i bording, wauu en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
anders skrev, for 11 minutter siden:

Har i kontakt med hende mere, jeg har mistet kontakt 

På forhånd tak 

Jeg mistede også kontakt med hende i 2015 og ved ikk lige hva som gik galt, hun burde dog i det mindste svarer :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
variomaster skrev, for 10 timer siden:

Var det dig der rendte med hende, Sherlock..?

Nej det var det ikke :)

Men jeg var ret gode "venner" med Judith, og havde den udsøgte fornøjelse at tilbringe  en del dage sammen med hende, når jeg var i landet. Hun var en af de specielle, og hun er klart på min Memory Lane :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sherlock skrev, for 6 timer siden:

Nej det var det ikke :)

Men jeg var ret gode "venner" med Judith, og havde den udsøgte fornøjelse at tilbringe  en del dage sammen med hende, når jeg var i landet. Hun var en af de specielle, og hun er klart på min Memory Lane :) 

Nåede kun at besøge hende een gang.....i et hus på Assentoft kanten....Og jeg er enig i at hun var værd at besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sherlock skrev, for 8 timer siden:

Nej det var det ikke :)

Men jeg var ret gode "venner" med Judith, og havde den udsøgte fornøjelse at tilbringe  en del dage sammen med hende, når jeg var i landet. Hun var en af de specielle, og hun er klart på min Memory Lane :)

Var det hende der var i et kælderværelse i Forteparken Risskov.  Damn hun var dejlig. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Judith på hotel i Vejle 2015 eller 16. Jeg glemmer aldrig omvendt cowgirl hvor hun vente sig om og spurgte “you like it” Betalingen skulle bare lægges på et bord uden hun checket beløbet. Wow - hun var så sød.<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh ja den Judith. Har besøgt hende mange gange i Bording. Hold op hun var lækker. Leverede altid varen. Hun var som en vulkan og husker især en gang jeg besøgte hende og det gik over stok og sten som sædvanligt. Kneppede som kaniner og kondomet gik i stykker, men Judith sagde bare “ go on go on dont stop. Så jeg fik lov til at tømme mig i hende :-) . Det skete kun den ene gang …

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...