Fjends 129 Skrevet 25. Juli, 2015 https://annoncelight.dk/showad/182676Er det kun mig der ikke forstår åbningstiderne, på trods af hele annoncen er læst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjotte 140 Skrevet 25. Juli, 2015 Der er sikkert døgnåbent. Jeg forstår heller ikke hendes tider. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 25. Juli, 2015 Ja hendes annonce er lidt rodet, men hun er et godt knald, prøv at sende hende en SMS. Knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjends 129 Skrevet 25. Juli, 2015 Har prøvet intet svar endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 25. Juli, 2015 Måske skal hendes annonce forstås sådan at hun er på fra tirsdag til fredag 10 til 18Knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjends 129 Skrevet 25. Juli, 2015 Ja men så giver de 7 dage ingen mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
beessea 7 Skrevet 26. Juli, 2015 (edited) Besøgte hende for nogle måneder siden hun er utrolig sød. Jeg har efterfølgende prøvet at kontakte hende uden held. Det virker som om at hendes telefon er slukket hele tiden. Og ja hende annonce er meget forvirrende. Redigeret 26. Juli, 2015 af beessea Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tmb 5 Skrevet 17. September, 2015 (edited) Er flyttet til anmeldelser. Redigeret 17. September, 2015 af tmb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg