Hop til indhold
Guest Marlene More

Det der med navne

Recommended Posts

Guest Marlene More

Jeg synes det er lidt svært... nu har jeg heddert Marlene siden jeg startede i november sidste år.. men bliver tit forvekslet med MALENE.. og bliver spurgt om jeg er hende fra mon Cherie. . Det er jeg ikke.

Så af og til spekulerer jeg på om jeg skulle give mig selv et andet navn. Det er jo skide svært ikke at komme til at hedde det samme som en anden pige.

Og det er heller ikke nemt for de dejlige mænd der kender mig.

Jeg vil bare så nødigt forveksles. . Og det sker tit.

Hmm.. hvad gør i piger?

Hvad synes i mænd?

Redigeret af Marlene More

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Marlene

Du skal have et efternavn - sæt gang i en konkurrence med en præmie på en halv time til vinderen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Marlene More

Hej Marlene

Du skal have et efternavn - sæt gang i en konkurrence med en præmie på en halv time til vinderen.

god idé !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er lidt svært... nu har jeg heddert Marlene siden jeg startede i november sidste år.. men bliver tit forvekslet med MALENE.. og bliver spurgt om jeg er hende fra mon Cherie. . Det er jeg ikke.

Så af og til spekulerer jeg på om jeg skulle give mig selv et andet navn. Det er jo skide svært ikke at komme til at hedde det samme som en anden pige.

Og det er heller ikke nemt for de dejlige mænd der kender mig.

Jeg vil bare så nødigt forveksles. . Og det sker tit.

Hmm.. hvad gør i piger?

Hvad synes i mænd?

Du har vel selv svaret fra din mail adresse til et tillægsnavn :) "Dejlige Marlene"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Marlene More

Du har vel selv svaret fra din mail adresse til et tillægsnavn :) "Dejlige Marlene"

Den skal vist værer lidt mere unik end dette.. selvom jeg ofte får at vide at jeg er deejlig. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den skal vist værer lidt mere unik end dette.. selvom jeg ofte får at vide at jeg er deejlig. :lol:

Unikke forslag kommer der helt sikkert !  :D

Men det var da logisk at mail og navn hænger sammen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Marlene More

Det er sandt Holstebronx, men bliver stadig forvekslet, såe....

Skriv forslag i min nye tråd :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Marlene More

Jeg syntes du skulle hedde Marlene Olsen. Det er sgu da til at huske. Når jeg kunne give dig fornavnet kan jeg vel også give dig efternavnet.  Lol

hahaha det kommer så IKKE til at ske. Griner højt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skal  du ikke være ked af :)  eller dvs - det kan jeg godt forstå du er... 

Så skulle du prøve at HVER eneste gang du laver en ændring i din annonce  så ser du den også i en andens annonce... sjovt nok om fuldstændig det samme

Det er irriterende :)  

Men sådan er det online... copyright er retten til at kopiere frit fra nettet.... og fra alle der tænker bare en lille smule originalt :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...