Hop til indhold
Romantikeren

Hvad skette der lige?

Recommended Posts

Jeg var nede på mit stamsted her for et stykke tid siden mødte en gammel kending, som jeg havde mødt før måske for 2 år siden, jeg husker det ikke nøjagtigt.

Men det blev desværre totalt antiklimaks, jeg fik ikke hvad skal man sige forløsningen, vi prøvede ihærdigt, men den ville bare ikke. det er kun anden gang det er sket og hvorfor lige sidst?

Hun var virkelig sød, smilende kyssede godt, men det virkede måske lidt underligt distancerende, måske var det det slet ikke. havde mødt hende før for måske halvanden år siden og hun havde forandrede sig, hun var blevet mere moden men kunne godt lide den naturlighed og en form for uskyldighed da jeg mødte hende tidligere. det var nok det der tricket mig. men hun var så sød og vi kom over tid hvor vi lige fik snakkede det igennem, det kunne være varmen det kunne også være at jeg ikke selv var mentalt til stede? jeg er ikke sur på hende jeg fortalte hende det også, men det er ærgerlig 1000 kroner. jeg stod fast at det ikke var noget med hende at gøre, hun begyndte at bebrejde sig selv. Jeg kunne alligevel ikke skjule min skuffelse. 

Hun klarede det så flot synes jeg. den skulle jeg lige tygge på da jeg kørte ud i sommerlandet.   

Jeg har hørt at nogen på den konto af kunderne blive ubehagelige. Jeg kunne godt overveje at give den en chance til på et andet tidspunkt. jeg var nærmest i en form for chok. Måske blive det blot selvforstærkende når jeg møder hende igen, med det der skete sidst i baghovedet. men som hun sagde det sker for alle mænd.

Nu har jeg efterrationaliseret og tænkt at jeg har fået nervær en flot pige ved min side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ER det ikke den gamle historie om forventningens glæde?

Jeg har oplevet det samme, haft en supergod oplevelse med en skøn pige, en oplevelse, som i bakspejlet næsten stod på linje med forelskelse med tilhørende sex.

Da jeg så ville gentage succesen oplevede jeg cirka det samme som dig og stod tilbage med en lidt fesen fornemmelse i maven.

I bund og grund er det nok de opskruede forventninger, der spiller én et puds. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke alle rejser drejer sig om målet, men oplevelsen ;-) 

Ja hvor har du ret, det kom også frem til da skuffelsen var ovre, det er oplevelsen jeg har mange gange taget ud i Danmark blot for oplevelsen og ingen endelig mål... et godt motto at have i baghovedet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var nede på mit stamsted her for et stykke tid siden mødte en gammel kending, som jeg havde mødt før måske for 2 år siden, jeg husker det ikke nøjagtigt.

Men det blev desværre totalt antiklimaks, jeg fik ikke hvad skal man sige forløsningen, vi prøvede ihærdigt, men den ville bare ikke. det er kun anden gang det er sket og hvorfor lige sidst?

Hun var virkelig sød, smilende kyssede godt, men det virkede måske lidt underligt distancerende, måske var det det slet ikke. havde mødt hende før for måske halvanden år siden og hun havde forandrede sig, hun var blevet mere moden men kunne godt lide den naturlighed og en form for uskyldighed da jeg mødte hende tidligere. det var nok det der tricket mig. men hun var så sød og vi kom over tid hvor vi lige fik snakkede det igennem, det kunne være varmen det kunne også være at jeg ikke selv var mentalt til stede? jeg er ikke sur på hende jeg fortalte hende det også, men det er ærgerlig 1000 kroner. jeg stod fast at det ikke var noget med hende at gøre, hun begyndte at bebrejde sig selv. Jeg kunne alligevel ikke skjule min skuffelse. 

Hun klarede det så flot synes jeg. den skulle jeg lige tygge på da jeg kørte ud i sommerlandet.   

Jeg har hørt at nogen på den konto af kunderne blive ubehagelige. Jeg kunne godt overveje at give den en chance til på et andet tidspunkt. jeg var nærmest i en form for chok. Måske blive det blot selvforstærkende når jeg møder hende igen, med det der skete sidst i baghovedet. men som hun sagde det sker for alle mænd.

Nu har jeg efterrationaliseret og tænkt at jeg har fået nervær en flot pige ved min side.

Jeg er ikke så fokusere på at komme, jeg kommer ikke med alle piger, det er ikke muligt at komme med alle piger når man knalder 5 om dagen :D eller deltager i sexorgier.

Jeg nyder det kvindelige selskab og sex-delen uanset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var nede på mit stamsted her for et stykke tid siden mødte en gammel kending, som jeg havde mødt før måske for 2 år siden, jeg husker det ikke nøjagtigt.

Men det blev desværre totalt antiklimaks, jeg fik ikke hvad skal man sige forløsningen, vi prøvede ihærdigt, men den ville bare ikke

Nogen gange må man være hurtigere til at erkende at det kniber med begejstringen, måske skulle opvarmningen have taget lidt længere tid, men prøv at lige at ligge lidt i arm og snak om noget andet. Oplever det af og til også med konen, men når vi så lige har slappet lidt af og hun begynder at pille, så sker det at det faktisk bliver meget godt alligevel ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...