Hop til indhold
Gæst

Dejlige Trine Tease

Recommended Posts

Gæst

Har de sidste 14 dage besøgt Trine 2 gange og det er sgu skønt at blive mødt af et glad ansigt
og få et stort smækkys, af den lækre trine.. Trine leverer varen og hun kan altid få miniknajten
i humør med sin lækre fransk og det er altid en fornøjelse at slikke hendes lækre mis, de store bryster
er jo et kapitel for sig selv..
Jeg kører gerne langt for at få en omgang sammen med trine og jeg håber det igen en dag bliver muligt
med et saftigt GB - det har jeg flere gange været med til..
Så pas på min søde Trine og behandl hende pænt det fortjener hun alene grundet det søde smil..

Redigeret af knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, tak for din positive anmeldelse af Trine, dejligt at høre at du er fan af hende, har selv besøgt hende i Aalborg for et lille års tid siden, men der havde hun mere travlt med at sælge en hest..... må dog indrømme at hun har gode "bryster"...ellers er der ikke noget at skrive om...  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trine Tease er en Tease man aldrig glemmer, hendes kærlige smil og øjn kontakt og hendes måde at få krops kontakt og dybekys få en som mig ind i en fantastisk erotisk verden med superfransk sammen med verdens bedste GP Trine Tease , håber snart at kan møde Trine Tease  til en GB , det er jo noget helt speciel at komme i den 7 himmel ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En fantastisk time i Trine Tease selvskab i Aalborg.

 
Ved udmærket at det er utrolige mange indlæg om Trine,der roser hende til
skyerne,men her kommer endnu en mere. 
Jeg besøgte Trine en kold og mørk december aften i Aalborg.
Havde bestilt en time og var den første gæst denne dag.
Efter at have taget imod tilbudet om et bad,
startede vi med at nusse,kysse og en del tale,samtidigt med at Trine
med sine hænder pillede,enten ved banditten eller ved sin dejlig mis. 
Trine er en meget klog og intelligent kvinde,så det er ikke svært at føre en 
meningsfuld samtale med hende,dette betyder så også,hvis man ikke passer på,
at tiden flyver af sted.
Trine starten med,at tage banditten i munden til den bedste gang franske jeg nogle 
sinde har fået,og jeg har da fået en del i tidens løb.
Hun kan nogle ting med sin tung og læber,som jeg aldrig har oplevet hos andre piger. 
Derefter var det mig,der måtte gengælle det franske,hun forlangte at få sin indbydende mis
slikket, hun kunne åbenbart li min tunge,for der gik ikke længe før,end rummet blev fyldt med høje suk og støn.
Trine blev dejlig våd og fugtig,og kom i en kæmpe orgasme.
Da Trine havde fået vejret igen,gav hun i utvetydige vendinger udtryk for,at hun nu ville mærke min sten hårde ven i sin våde grotte.
Mig ned på ryggen og Trine op ride,så jeg kunne nyde hendes kæmpe store og flotte bryster.
Der er frækt med Trine ridende,samtidigt med hun leger med sig selv til hun kommer endnu engang.
Efter dansk i flere forskellige stillinger sluttede vi,hvor vi startede med Trine på toppen,og jeg tømte mig dybt oppe i hende.
Trine er ikke fedtede med kys og kærtegn. 
Der er ingen jag med at komme ud af klappen hos Trine, der er tid til at nusse,kysse og pille.
Men som alt andet godt, får det jo en ende. :-)
Jeg kom en kold morgen i december til Trine, men jeg gik derfra med et kæmpe smil på læberne, og med sol i mit hjerte, som uden tvivl vil varme mig til jeg endnu engang, kan nyde denne fantastiske kvindes selvskab.
Hvem der så end er så heldig, at kunne nyde hendes dejlige, varme, kloge og helt exceptionelle 
væsen samt selvskab,så behandle hende,med den respekt og pli som hun fortjener.
 
knus fra Markild

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse, en kold december aften og du var den første kunde:shock: mener Trine plejer at arbejde om dagen nå hun er i Aalborg :grin:

Ja og aften blev til morgen som dagen skred frem, den endte dog som den startede, en kold dag i december :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er simpelthen for lækker. Lige min smag. Var møg nervøs men hun gjorde bestemt sit for at give en god oplevelse. Trine er en stjerne og glæder mig meget til at møde hende igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil veldig gærne møde Trine Tease - men for some reason, får jeg ikke tag i hende. E-Mails, Sms, no answer - but hopefully one day mødes vi. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved, hvornår hun er i Aalborg? Kun af og til eller regelmæssigt?

Jeg har aldrig besøgt hende, men har meget lyst til at få en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke

https://www.eroguide.dk/forum/profile/9685-trine-tease/

er den nærmeste til at vide det :)

Hej Jernsvin.

Tak for dit forsøg på at hjælpe mig. Jeg synes bare ikke, der er de oplysninger, jeg søger på linket.

Derfor spørger jeg igen:

Er der nogen, der ved, hvornår hun er i Aalborg?

Hvis hun ikke kommer til Aalborg mere, Hvor er så det nærmeste sted, man kan træffe hende? Har du en mødeplan for det sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jernsvin.

Tak for dit forsøg på at hjælpe mig. Jeg synes bare ikke, der er de oplysninger, jeg søger på linket.

Derfor spørger jeg igen:

Er der nogen, der ved, hvornår hun er i Aalborg?

Hvis hun ikke kommer til Aalborg mere, Hvor er så det nærmeste sted, man kan træffe hende? Har du en mødeplan for det sted?

Kunne man forestille sig at du sendte hende en pm og hørte hende selv ad? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

er der nogle der ved hvor gamle billederne er der bliver brugt ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan kun tilslutte mig koret af begejstrede TrineTease fans! Hun er smuk, indlevende, nærværende, hamrende sød og dejligt selskab:smile: Må snart få besøgt hende igen!:smile:

Redigeret af MrTender

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...