Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte for et par dage siden Gina på Amager tæt på hospitalet og fik en super god aften! Jeg kan desværre ikke lige finde noget link, da hun er taget tilbage til Ungarn, og derfor har lukket sin profil ned, men hun kommer tilbage til september! :-) Men hun står i bikini på profilen, og billederne er meget nye og fuldstændig ægte.

Jeg ringede kl 23 om aftenen og fik tid 00:30, så det var jo fint. Jeg ankom og parkerede i et relativt diskret kvarter med god plads til bilen og ringede på døren, hvorefter jeg blev lukket op i lejligheden i stueetagen. Og der stod hun i bikini og høje hæle fuldstændig som på billederne :D Vi aftalte en time til 1400 kr. med kys og gik så derefter igang, men hun havde nogle forholdsregler. Man skulle selvfølgelig passe på hendes brystvorter, passe på hendes næse, når vi kyssede fordi den gjorde lidt ondt, måske fordi hun var blevet opereret eller sådan noget... derudover var hun meget afslappet og nem at tale med - hun talte okay engelsk. Blowjobbet var godkendt men ikke fantastisk, men sexen var super godt og så fik man massage bagefter. Brysterne var fake, men dejlig bløde og velsiddende. Hun har nogle dejlige former og en god røv. 

Alt i alt en sød og smuk kvinde, som er afslappet med det hun laver. Hende skal jeg helt sikkert besøge, når hun kommer tilbage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der (for et par måneder siden) og kan bekræfte billedernes ægthed. Hun ser dog noget ældre ud, synes jeg. Hun er absolut sød og køn. Hvis jeg ikke husker helt forkert har hun også fået 'ordnet' læber (én blandt mange fra Ungarn). Jeg bestilte mega, men blev noget overrasket over, at prisen så var super + mega, vel 500 i alt, hvilket jeg så takkede nej til. Men alt i alt en ok oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...